Ga naar inhoud


Canal Digitaal plant pay-per-view service


Sjaak

Aanbevolen berichten

In een eerder Topic werdt het all verteld maar zal het nu toch door gaan ?? confused.gif" border="0 <P>Canal Digitaal plant pay-per-view service<BR>Het Nederlandse digitale satelliet bouquet Canal Digitaal is van plan, later dit jaar, een pay-per-view service te starten. Volgens de eigenaar, Canal+, biedt de service de abonnees de mogelijkheid films en evenementen te zien voordat deze op de hoofdkanalen Canal+1 en Canal+2 vertoont worden. De satellietservice via de Astra zal ook gebruikt worden als feed naar kabelkopstations. Canal+ biedt de pay-per-view service alleen aan Nederlandse abonnees met een Mediaguard MediaHighway ontvanger, ook bekend als Mediasat met ingebouwde Canal Digitaal software, aan. Canal+ is ook van plan deze service via diverse Nederlandse kabelnetten aan hun abonnees aan te bieden. De prijs is op dit moment nog niet bekend.<BR> confused.gif" border="0 <BR>sjaak

Link naar reactie
Delen op andere sites


Waarom die confused.gif" border="0 Sjaak ?<BR>Als je het mij vraagt heb je helemaal geen Media Highway nodig om die ppv kanalen to ontvangen. Ok, misschien wel om je filmpje te reserveren / bestellen maar dat is slechts een detail. Wij kijken toch naar alle ppv kanalen samen...<P>Of klopt mijn redenering niet????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als iedereen effe in z'n achterhoofd houdt wat het huidige aanbod van ze, wat verwacht je dan van zoo'n PPV service???<BR>Dat ze de pauzes van de voetbalwedstrijden ook live uitzenden voor duur geld??? <P>Alaaf!<BR>LDP

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo <P>Ik zal jullie ff uit de brand helpen.<BR>Canal-Digitaal gaat voor de officiele Seca/mediaguard receiver PayPerVieuw aanbieden en is dus alleen bedoeld voor de filmkanalen van Canal+. Ik weet niet of ze extra zenders gaan lanceren voor deze dienst.<P>Groetjes <BR>Avalon

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe wil je het anders doen?<BR>Het niet zomaar uit de lucht vallen. Het zal toch via een transponder naar de aarde gezonden moeten worden. Er valt dus weer iets in de gaten te houden. Uitbreiding van de hobby?<P>Dirk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Ik vindt ppv kanalen geen goed idee straks moetje nog meer gaan betalen voor formule1 of voetbal en .<BR>ze kun beter meer znders aan dan ppv kannelen<BR>ik zou heel graag disney willen hebben bij canalplus in het pakket en Espn

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by Avalon:<BR><STRONG>Hallo <P>Ik zal jullie ff uit de brand helpen.<BR>Canal-Digitaal gaat voor de officiele Seca/mediaguard receiver PayPerVieuw aanbieden en is dus alleen bedoeld voor de filmkanalen van Canal+. Ik weet niet of ze extra zenders gaan lanceren voor deze dienst.<P>Groetjes <BR>Avalon</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>Ik begrijp niet wat je bedoeld met dat ze PPV voor de ‘filmkanalen’ gaan aanbieden? Er zullen nieuwe technische kanalen komen voor de nieuwe dienst. wink.gif" border="0 Het opnemen van nieuwe kanalen in het CanaalDigitaal pakket hangt samen met het commerciële succes van het pakket. De afweging die C+ moet maken is niet makkelijk. Als het pakket niet aantrekkelijk is zullen potentiële nieuwe abonnees niet in het C+ bootje stappen. Als C+ het pakket overlaad met (dure) nieuwe kanalen. Kan het pakket te zwaar ($$$) worden waardoor de je het bedrijf in een (financieel) ongemakkelijke positie brengt. En dan is het snel over met de kijk pret. <BR>En dat is nou net niet de bedoeling. laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien wel een aantrekkelijke optie: een goedkoop abbonnement aanbieden en dan kun je voor een redelijk bedrag leuke films zien, en dan betaal je ppv zoals jullie al zeggen, nu zit er ongeveer 60 a 70% van het aanbod waar je waarschijnlijk toch niet naar kijkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

CANALOS ALLEMAAL,<BR>Pay per View,<BR> shocked.gif" border="0<BR>Eerst Zien En Dan Geloven.<BR>Als ze zeggen dat ze wat gaan doen, dan kom er al niets van terecht (luister eens naar al die fantastiese audio kanalen die ooit eens zouden komen)<BR>Laat staan Pay per View, Comerciel en financieel niet haalbaar voor Canal NL.<BR>Als ze het doen lijk mij dat ze het via franrijk doen met de K Kanalen .<BR>Maar dan met ondertitels NL.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...