Ga naar inhoud


seca2


Gast

Aanbevolen berichten

mijn ontvanger echostar dsb2000 heeft geen update van canal+ ontvangen, hebben meer ditzelfde probleem? Ik heb canal+ gebeld en die hebben een signaal opnieuw gestuurd, deze werd herhaald tot 's nachts 0.00 u, na nogeens in die tussentijd gebeld te hebben werd er mij geadviseerd om de kaart te updaten in een andere ontvanger. zo gezegd zo gedaan, in minder dan 2 minuten in strong 8000 was mijn kaart geupdate en had ik weer beeld. Hoe zit dat nu met mijn echostar dsb2000 canal+ goedgekeurde ontvanger, wie weet raad of weet er meer van of heeft hetzelfde probleem, laat je even horen ????

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als er geen gemodificeerde software inzit zou hij inderdaad automatisch moeten updaten..Zoniet, dan heeft Canal Digitaal te zorgen dat het wel werkt. Het argument van "stop de kaart in een andere ontvanger" is dan natuurlijk een belachelijk idee...

 

Als de ontvanger gepatched is is die update verantwoordelijk en dan uiteraard geen reclamatierecht!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...