Ga naar inhoud


Dreem boot


Gast

Aanbevolen berichten

Heb het een en ander gelezen op het forum maar het is me toch niet helemaal duidelijk. Ikheb een xtreme (4 dagen oud) er zat penta 1.09 in vanaf de dealer nu zat ik vanmiddag te zappen op de premiere kanalen, en ineens niets meer. Kijk in het ca menu staat hij in dreem boot.

 

Hoe kan dit en is dit nu gewoon op te lossen met mm progger?

 

vriendelijk dank

 

Rey

Link naar reactie
Delen op andere sites


Toch niet toevallig op een verkeerde knop gedrukt,je kan proberen uit te zetten en dan aan de achterkant de schakelaar even uit,dan weer aan zetten als je geluk hebt staat er dan weer Penta,zo niet moet hij overnieuw geprogrammeerd worden als je niet weet hoe kijk dan even hier succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

verkeerde knop zou kunnen kan me namelijk nog herrineren dat ik in ca menu (penta).iets geladen heb in de cam ????

weet ik niet precies meer omdat ik het niet meer kan oproepen. wel heb ik daarna nog allerlei kanalen bekeken voordat hij niets meer deed

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoihoi,

 

je hebt dus inderdaad in het ca menu prepare for loading geselecteerd.

Waarschijnlijk heb je daarna inderdaad nog wel ff kunnen kijken maar zodra je de ontvanger uit en weer aan zet is de penta eruit.

Het enige wat je kunt doen is met een magic progger opnieuw penta 1.09 erin zetten...

 

gegroet,

 

dj MvT

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...