Ga naar inhoud


We zijn d'r weer!!!!


Ron

Aanbevolen berichten

Ook van deze kant welkom terug en veel succes.<BR>Server werkt wel traaaaaag,neem aan dat dit gaat verbeteren in de toekomst?<BR>Oh ja nog iets wanneer denken jullie zover te zijn met de download sectie.<BR>Dacht dat deze nog op de oude server stond maar kan hem niet vinden.<BR>Nogmaals veel succes.....<P>Billy tongue.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 95
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

De server is inderdaad traag, maar je wil niet weten wat er op dit moment gezogen wordt!<P>De log file van de afgelopen 2,5 uur is nu al 26,7 MB groot. (om je een idee te geven van wat hier gebeurt)<P>Met dit bandbreedte gebruik gaan we naar 55-60GB per maand en de download zone is nog niet eens online.<P>De host provider waar we nu zitten gaat echter de bandbreedte eerdaags verdubbelen, dus dan wordt het stukken beter.<P>Tussen 23.00 en 24.00 is het helemaal extreem langzaam daar om deze tijd alle Roemeense kiddo's inloggen om hun e-mail te cheken. (speciaal telefoon tarief in roemenie rond die tijd)<P>Groetug,<P>Toxic[Q}

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoveel reacties in zo'n korte tijd, geeft wel aan dat dit board in het verleden veel heeft betekend in de satscene en dat er nog steeds erg veel behoefte is aan dit board. Ik sluit me aan bij alle voorgaande positieve geluiden en hoop weer veel plezier van het Sat4All board te hebben.<BR>Ik heb respect voor de inspanning die het kost om een board als deze te herstarten en te runnen. Succes !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...