Ga naar inhoud


Nieuwsgroep HEX-files


Gast

Aanbevolen berichten

alt.satellite.tv.hexfiles <BR>De groep bestaat sinds een paar weken, de kwaliteit is van dag tot dag zeer wisselend en over het algemeen nog niet zo hoog. Maar zo'n groep wordt door de inzenders gemaakt, dus dat kan veranderen. Groot voordeel is dat iedereen daar, op eigen risico natuurlijk, hexfiles of info kan plaatsen of er om "zeuren" zonder dit board of de andere boards lastig te vallen op de manier waar Toxic[Q] zo moe frown.gif" border="0 en boos mad.gif" border="0 van wordt. Als dit onder vrije nieuwsgaring valt kan iedereen hier rustig rondkijken rolleyes.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Toch wel hoor, o.a. op de server van Euronet.nl Let er wel op dat niet elke nieuwsgroep op de server van elke provider staat. Je kunt altijd bij je provider vragen of hij een bepaalde groep wil opnemen. Je bent een beetje afhankelijk van zijn ideeën.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@BemBem<P>Hoewel ik een frequent gebruiker ben van usenet heb ik alt.satellite.tv.hexfiles op geen enkele voor mij toegankelijke newsserver kunnen vinden. Kun je niet vragen of ze tijdelijk ook gebruik willen maken van een reeds bestaande newsgroup? Bijv alt.binaries.warez.test, (of een andere newsgroup) dus gewoon dualpostings doen?<P>Thankz,CDR2k

Link naar reactie
Delen op andere sites

@CDR2K,<BR>vanaf mijn hccaccount kan ik de newsserver van euronet zonder problemen gebruiken. Ik zal toch jouw vraa/voorstel even plaatsen want ik vond het eigenlijk als vreemd dat het opmerkelijk rustig was, tenminste voor een nieuwsgroep van deze soort. alt.satellite.tv.crypt lijkt me dan een geschikte. Ik zal ook vermelden dat nog niet zo veel serves de groep opgenomen hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jimboo12, <BR>Staat hij in het lijstje van je eigen provider ? Sommige nieuwsservers laten gebruikers van andere providers niet toe.<P>CDR2K,<BR>In de betreffende nieuwsgroep melding gemaakt van hun kleine bereik qua servers en voorgesteld voortaan ook in alt.tv.satellite.crypt te posten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

je hebt gelijk hij geeft aan outlook express kan niet overschakelen naar nieuws groep<BR>alt.satelites.tv.hexfiles.<BR>als ik dan op details druk verschijnt er <BR>480 logon requierd.

VU+DUO

Dreambox 7000

Dreambox 500

Dreambox 600 PVR

Draaaibare opstelling 30 west tot 28,2 oost

Vaste opstelling Astra1,Astra2,Astra3 en Hotbird[/color]

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by BenBem:<BR><STRONG><BR>vanaf mijn hccaccount kan ik de newsserver van euronet zonder problemen gebruiken.</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>Vreemd, ik niet via Hccnet !<BR>Er is er toch maar één?<BR>B.W.

There are 10 kinds of people in the world.

Those who understand binary numbers and those who don't.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...