Ga naar inhoud


[Pioneer] update


Gast

Aanbevolen berichten

het betreurt mij dat er bij sommige mensen frustratie gaan onstaan doordat er iemand mee probeert te denken met de problemen die onstaan door een zekere monopolist dit board is toch echt bedoeld om vragen te stellen en informatie te delen zodat iedereen die met deze hobby bezig is er iets aan hebt

 

jammer dat mensen soms dingen te leterlijk nemen en niet tussen de regels doorlezen inmiddels heb ik allang een update gehad dus dat is het probleem niet meer .....

maar goed genoeg geluld het komt goed

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi Kees,

 

Ik ben even zo vrij om me aangesproken te voelen en wil even reageren op jouw bericht. Voor de volledigheid, dit is niet tegen jou gericht.

 

Frustraties krijg ik niet van het feit dat mijn kaart geen update ontvangt of verwerkt.

 

Frustraties ontstaan bij mij wel, als er mensen reacties geven die suggestie wekken, dat hier helemaal geen probleem is en dat wij ons maar een beetje aan zitten te stellen.

 

Daarnaast heeft deze persoon in de 12 postings die hij over dit onderwerp heeft geplaatst, erg weinig informatie gedeeld.

 

Tussen de regels door lezen is hier ook niet echt aan de orde, omdat er tussen de regels door niets staat.

 

Jij (kpoeyer) zelf hebt luid en duidelijk in de eerste posting van het 2e C+ update topic verteld dat je de update binnen had na je telefoontje met C+.

 

Het is overigens voor mij helemaal geen probleem om te proberen de kaarten in andere ontvangers te updaten. Ik wil alleen weten waarom ze dit in mijn Pioneer niet doen. Dat is toch ook hobby of niet.

 

Om verder met jouw woorden te spreken:

 

Citaat:
maar goed genoeg geluld het komt goed

 

Ik vind dat het niveau van de het Pioneer forum naar een bedenkelijk niveau daalt, als er nog meer van dit soort discussies ontstaan.

 

Groeten Sander

Octagon SF 1018 HD - V1.11.70 - CD/TVV/SRG - Wavefrontier T55 W 5/1 - 5/9/10/13/16/19/23/28 O
Octagon SF 1008 HD - V1.11.70 - CD/TVV Archsat 19/23 O

Rebox RE 9000 HD - V1.11.70 - CD/TVV Archsat 19/23 O

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo allemaal,

 

Ik denk dat er nu genoeg over gezegd is,laten we nu gewoon verder gaan met het hobbyen.

Als er iemand nog iets over wil zeggen/schrijven doe dit dan maar in het off topic forum maar niet hier meer.

Bij deze is het draadje gesloten.

 

gr andre

dat zeg ik ..............linux

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...