Ga naar inhoud


outlook express, concepten opslaan


teofiles

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, ik heb een vraagje over outlook express ik wil namelijk de map concepten in een keer opslaan op bv een cdrw maar kan concepten niet terug vinden op de schijf wat moet ik doen om de berichten de concepten naar een andere schijf te kopieren?

 

Groeten, Teofiles

Dreambox 800HD/ dreambox 800SE- V-BOX II Positioner Schotel Channelmaster 1.20m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites


al je e-mail berichten (dus ook je concepten) staan in de volgende map :

 

c:\documents and settings\[gebruikersnaam]\local settings\application data\indentities\[vaag nummer]\microsoft\outlook express

 

( let op : bovenstaande map kan je alleen benaderen als je verborgen bestanden weergeven aan heb staan)

 

deze map(pen) kan je naar cd schrijven als je wilt, ze worden dan wel read-only dus ik zou ze (mits niet te groot) naar floppy kopiëren en dan wel dubbel want floppy's hebben niet zo'n lange levensduur als cd's.

 

merDe

 

 

deze ruimte is te huur
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gedaan wat je zegt, maar als ik in de map outlook express ben staat deze helemaal leeg dus geen concepten ik heb alle bestanden weergeven aangezet

 

groeten, Teofiles

Dreambox 800HD/ dreambox 800SE- V-BOX II Positioner Schotel Channelmaster 1.20m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

kijk eens bij: extra=> opties => onderhoud => archiefmap

 

waarschijnlijk staan jou outlook bestanden ergens anders.

Ik heb ze zelf ook op de d: schijf staan dan kan ik na een crachs ze zo weer oppakken omdat bijna altijd alleen de C: schijf eraan gaat.

 

 

if freedom is outlawed, only outlaws will have freedom.

.

Gigabluequadplus, AzBoxPremiumHD+, 2x DM600 en een Denson DS1010Road

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze gevonden! ik heb gekeken bij extra opties onderhoud archiefmap en ze bleken in de map incompleet te zitten! ik zal ze meteen via onderhoud weer terug zetten bedankt jongens!

 

groeten, Teofiles

Dreambox 800HD/ dreambox 800SE- V-BOX II Positioner Schotel Channelmaster 1.20m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...