Ga naar inhoud


USB Infinity Phoenix of SC-Master DRAGON?


Gast

Aanbevolen berichten


Je kunt ook gewoon een SC-Master V3 of een SC-Master V3 LCD nemen. Welke SC-Master je ook neemt, ze zijn allemaal optimaal afgestemd op de toekomst. Een infinity USB Phoenix is niet met alle software te gebruiken en is niet bijzonder flexibel. Hij is wel sneller met het programmeren van fun/gold.

 

Tox.

Link naar reactie
Delen op andere sites

OK, maar alleen Dragon heeft de mogelijkheid om de frequentie softwermatig stapgewijs in te stellen, toch (Free programmable clock frequency of the Chipcard (within 80 KHz and 166 MHz))?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat kan alleen interessant zijn voor het clonen van bepaalde gsm kaarten. Door de clock aan te passen kan dat sneller gaan. Voor de andere kaarten heeft het geen voordeel. De sc-master dragon is natuurlijk mooi, maar om daar nou zo veel extra voor te betalen?

 

Tox.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Je kunt ook gewoon een SC-Master V3 of een SC-Master V3 LCD nemen. Welke SC-Master je ook neemt, ze zijn allemaal optimaal afgestemd op de toekomst. Een infinity USB Phoenix is niet met alle software te gebruiken en is niet bijzonder flexibel. Hij is wel sneller met het programmeren van fun/gold.

Tox.


@Tox

Bedankt voor je antwoorden. Een ding snap ik hier niet. Als het in mijn optiek "het belangrijkste voordeel" van de SC Master (frequentie stapgewijs instellen) alleen maar op de GSM kaartjes slaat (niet dus op de Phoenix mode), dan zie ik het niet waarom Infinity USB Phoenix niet zo goed is als de SC Master? De prijs van beide is nu rond de E 80, en Infinity is veel sneller met meest gebruikelijke kaartjes op de markt (GW,FUN,Silver) en heeft ook mogelijkheid om via third party software bestuurd te worden. Nog iets, ik heb op de sat-dudez forum gelezen dat bepaalde kaartjes (Dreamcard voor Conax) moeten geprogrameerd worden op 3,5 Mhz. Voldoet een van deze twee aan die eis?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...