Gast Geplaatst: 3 februari 2001 Geplaatst: 3 februari 2001 Wie de nieuwe files wil hebben, kan aan mij om een download vragen!<P>Patricksupervision@hotmail.com<P>Auf widersehen Canal+
Gast Geplaatst: 3 februari 2001 Geplaatst: 3 februari 2001 heb je voor mij ook deze file?<BR>Alvast bedankt.<BR>e-mail:jan-aydee@hotmail.com
Gast Geplaatst: 3 februari 2001 Geplaatst: 3 februari 2001 Uitsluitend vragen naar de file via email naar patricksupervision@hotmail.com
Gast Geplaatst: 3 februari 2001 Geplaatst: 3 februari 2001 canaldead@hotmail.com gebruiken inplaats van patricksupervision@hotmail.com<P>Heb namelijk een mailbom gekregen.....
Gast Geplaatst: 3 februari 2001 Geplaatst: 3 februari 2001 Hey, ik heb de hele dag naar die file lopen zoeken, en het wil maar niet lukken. Zou je hem mij ook ajb even willen sturen? Doe maar naar deze email= superbas_van_hulst@hotmail.com Alvast bedankt!
Gast Geplaatst: 3 februari 2001 Geplaatst: 3 februari 2001 Zet de volgende keer even je e-mail adres in je topic ,op die manier hoeft er geen extra serverruimte te worden gevuld met die smeekberichtjes , "doe mij ook maar"ik dacht dat we hierover een afspraak hebben lopen , geen smeek berichtjes meer , de volgende keer delete ik het volledige topic.
Gast Geplaatst: 3 februari 2001 Geplaatst: 3 februari 2001 Ik wil die file ook wel eens bekijken?<BR>Mail maar effe
Gast Geplaatst: 3 februari 2001 Geplaatst: 3 februari 2001 ja laat maar komen .<BR>dank u wel astublieft <P>even voor de vergelijk van mijn samen gestelde set <P>budina
Gast Geplaatst: 4 februari 2001 Geplaatst: 4 februari 2001 Hallo heb je die file aub voor mij <BR>t.jansen@chello.nl
Gast Geplaatst: 4 februari 2001 Geplaatst: 4 februari 2001 maar natuurlijk wil ik ook graag die file's<BR>alsje sturen naar jaris@wish.nl<BR>dank<BR>mzzl<BR>John.
Gast Geplaatst: 4 februari 2001 Geplaatst: 4 februari 2001 Kun je mij de files ook ff sturen?<P>Ik ben ook al een hele poos op zoek geweest naar een werkende file voor mijn Philips ontvanger<P>ALSVAST BEDANKT!!!<BR>ikbenmijne-mailadresvergetenmaar@hetwasietsmet.nl<BR>(werkt echt)
Gast Geplaatst: 4 februari 2001 Geplaatst: 4 februari 2001 Hoi, nieuwe files zijn altijd welkom.<P>B.v.d. SatKlungel.
Aanbevolen berichten