Ga naar inhoud

Nieuwe File omtrend SEca dozen vraag de download aan mij!

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wie de nieuwe files wil hebben, kan aan mij om een download vragen!<P>Patricksupervision@hotmail.com<P>Auf widersehen Canal+

Geplaatst:

heb je voor mij ook deze file?<BR>Alvast bedankt.<BR>e-mail:jan-aydee@hotmail.com

Geplaatst:

Uitsluitend vragen naar de file via email naar patricksupervision@hotmail.com

Geplaatst:

canaldead@hotmail.com gebruiken inplaats van patricksupervision@hotmail.com<P>Heb namelijk een mailbom gekregen.....

Geplaatst:

Zet de volgende keer even je e-mail adres in je topic ,op die manier hoeft er geen extra serverruimte te worden gevuld met die smeekberichtjes , "doe mij ook maar"ik dacht dat we hierover een afspraak hebben lopen , geen smeek berichtjes meer , de volgende keer delete ik het volledige topic.

Geplaatst:

ja laat maar komen .<BR>dank u wel astublieft <P>even voor de vergelijk van mijn samen gestelde set <P>budina

Geplaatst:

maar natuurlijk wil ik ook graag die file's<BR>alsje sturen naar jaris@wish.nl<BR>dank<BR>mzzl<BR>John.

Geplaatst:

Kun je mij de files ook ff sturen?<P>Ik ben ook al een hele poos op zoek geweest naar een werkende file voor mijn Philips ontvanger<P>ALSVAST BEDANKT!!!<BR>ikbenmijne-mailadresvergetenmaar@hetwasietsmet.nl<BR>(werkt echt)

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.