Ga naar inhoud

Alleen C+ Info Kanaal op zwart ?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hetzelfde hier!<BR>En NBC geeft ook een ongeldige key<P>FLoris

Geplaatst:

Nu nog iemand met een originele kaart, dan weten we dat het gewoon een probleem van C= is (dat denk ik trouwens toch al).

Geplaatst:

En een goldkaart geeft hier ook geen problemen.

VU+ Ultimo 4K - DVB-C FBC - DVB-S FBC Tuners - VTI Image.

Dreambox 8000HD PVR - 2x DVB-C 2x DVB-S Tuners - OpenATV, Image.
Multi Focus Dish E85, 28,2E - 23,5E - 19,2E - 13E - 9E

Geplaatst:

Heeft iemand anders ook ontdekt dat het C+ Info kanaal op zwart staat ? Zoals gebruikelijk wel geluid, maar geen beeld. Bij doet verder alles het prima (ook C+ 1, 2, Cinemacinemas en 16:9), dus je zou toch zeggen dat het geen key probleem is.

Geplaatst:

Interessant, alles kanalen doen het, van palco tot Kiosque toe plus alle Canal Digitaal kanalen maar *alleen* het info kanaal niet. Dat vraagt om onderzoek. Eerst maar eens even een detailded scan op de receiver doen, als ik morgen tijd heb eens kijken wat de variatie in de keys zo al is in de diverse bin's.

Geplaatst:

Het Infokanaal doet het alleen op door C+ goedgekeurde ontvangers met ingebouwde seca. Met een Aston cam doet ie het niet.<BR>Grapje van C+ denk ik...

Geplaatst:

dat is niet waar. Infokanaal doet het perfect hier op humax met aston cam.

Geplaatst:

Heb het zelfde gehad:<P>Even de nieuwe keys eroverheen halen en het werkt weer.<P>Misschien vind C+ het leuker om alleen het infokanaal op zwart te zetten ipv het complete pakket :-)

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Geplaatst:

Ik denk toch dat het een key probleem is, want bij mij draait alles prima. smile.gif" border="0 <P><B>Redcat</B>

Geplaatst:

Ben het met bnc eens info kanaal werkt hier ook gewoon op een humax met gold kaart.

VU+ Ultimo 4K - DVB-C FBC - DVB-S FBC Tuners - VTI Image.

Dreambox 8000HD PVR - 2x DVB-C 2x DVB-S Tuners - OpenATV, Image.
Multi Focus Dish E85, 28,2E - 23,5E - 19,2E - 13E - 9E

Geplaatst:

Hier op de Strong 8000 werkt alles behalve het info kanaal. Zeer vreemd .....<P>Grrtzzz

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Origineel bericht door: Redcat:<BR><B>Ik denk toch dat het een key probleem is, want bij mij draait alles prima. smile.gif" border="0 <P>Redcat</B><HR></BLOCKQUOTE><P>Ik denk het ook. Dat kanaal heeft het altijd gedaan, maar ik kom er niet achter hoe dat technisch in elkaar zit. Zo langzamerhand denk ik dat het bij mij in de hex van de 16f84 moet zitten. De rest kan ik zowat uitsluiten. Het is alleen zo verdomd goedkoop zomaar een nieuwe keyfile er op te gooien. Want dat zal het wel oplossen<BR>(Ik heb trouwens al wat verse MK's en PPUA's geprobeerd. Maar die zijn blijkbaar buiten gevecht gesteld door C+.)

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.