Ga naar inhoud


member, cow-boy, sheriff??


Gast

Aanbevolen berichten

member, cow-boy, sheriff??<BR>Kan iemand hier uitleg over geven wat dit betekent onder onze namen.<P>Hoe krijg je dit aan de hand van wat?<P>Overigens ben helemaal wee HAPPY dat jullie (we) weer terug zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als je net nieuw bent op sat4all ben je:<P>SAT4ALL Cow-Boy<P>Ben je er al wat langer en doe je aktief mee (posten dus) wordt je na 50 postings vanzelf volwaardig:<P>SAT4ALL Member<P>Als je moderator bent op sat4all wordt je automatisch:<P>SAT4ALL Deputy<P>En de sheriff ben ik smile.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

BenBem ik denk niet dat we hier over hoeven te stemmen wie hier de sherrif moet zijn. Iedereen moet blij zijn dat dit Toxic[Q] is. Hij doet zoveel voor dit board. Dat mag wel eens een keertje gezegd worden. We moeten blij zijn dat er iemand is die er zoveel voor over heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was ook maar een grapje Satkeumes, met betrekking tot de naamspelingen die hier gebruikt worden en de vragen daarover. Maar ik kan het ook niet helpen dat in de VS de sheriffs door het volk gekozen worden. Stemmen we toch allemaal op Toxiq. Blijft hij sheriff. Als Freek+ hem niet de laan uit jaagt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

satkeumes, jij bent zeker op zoek naar een plaatsje tussen de deputy's? wink.gif" border="0<P>Exposure<P>------------------------------------<BR>Satkeumes is zelfs al deputy smile.gif" border="0<BR>------------------------------------<p>[ 08-04-2001: Message edited by: Toxic[Q] ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo <P>Wat zegt het nou wat er voor je naam staat als er willem alexander staat ( dan zou ik dat wel willen (maxima) we blijven en zijn nog steeds gewoon mensen. De discussie begint niet meer op nieuws te lijken dus daarom sluit ik hem.<P>Groetjes <BR>Avalon <P>Have fun whit the hobby<BR>Moderator News & Information<p>[ 08-04-2001: Message edited by: Avalon ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...