Jump to content

Blanco SmartCards LEGAAL

Guest

Recommended Posts

Canal + NL en Irderto Access Hebben deels een rechtzaak gewonnen tegen de satellietwinkel Xtra Sat gewonnen.<BR>Aldus een bericht in de Satellite nummer 7.<BR>In het stuk dat daar geschreven is heeft de rechter uitgesproken dat blanco smartcards legaal zijn, dit geld ook voor de programmers.<BR>Nu nog de rechtzaak afwachten over het in eigen beheer voor educatieve doeleinden van het programeren van kaartjes.<BR>We zullen zien dat de echte hobbyisten toch weer aan het kortste eind trekken.<BR>(Geduld is een schone zaak)<BR>Binnenkort te koop bij de Blokker Smartcards (leeg) 5 voor een tientje.

Ik houd mijn Blokker in de gaten laugh.gif" border="0 <P>Zal gelijk ff 5 reserveren.... smile.gif" border="0 <P>Toch handig als automatische tuinhek-opener, kan ik eindelijk bepalen (lees: programmeren) wie er mijn tuin in komt of niet.

Topfield PVR 4000 + Xcam + SG2100 rotor + 105cm Dish + MTI Blueline 0.3 LNB

een wereld zaak die ßlokker laugh.gif" border="0 <BR>wie weet is de mei aktie wel " NU VOOR HALF GELD " rolleyes.gif" border="0 <BR>kunnen we dit jaar vroeg op vakantie smile.gif" border="0<BR>spanje ik kom er aan cool.gif" border="0 <BR>geen t-zenders hier dan maar op fuckhansie.<P>grtzzzz wezel

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.