Ga naar inhoud


Blanco SmartCards LEGAAL


Gast

Aanbevolen berichten

Canal + NL en Irderto Access Hebben deels een rechtzaak gewonnen tegen de satellietwinkel Xtra Sat gewonnen.<BR>Aldus een bericht in de Satellite nummer 7.<BR>In het stuk dat daar geschreven is heeft de rechter uitgesproken dat blanco smartcards legaal zijn, dit geld ook voor de programmers.<BR>Nu nog de rechtzaak afwachten over het in eigen beheer voor educatieve doeleinden van het programeren van kaartjes.<BR>We zullen zien dat de echte hobbyisten toch weer aan het kortste eind trekken.<BR>(Geduld is een schone zaak)<BR>Binnenkort te koop bij de Blokker Smartcards (leeg) 5 voor een tientje.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik houd mijn Blokker in de gaten laugh.gif" border="0 <P>Zal gelijk ff 5 reserveren.... smile.gif" border="0 <P>Toch handig als automatische tuinhek-opener, kan ik eindelijk bepalen (lees: programmeren) wie er mijn tuin in komt of niet.

Topfield PVR 4000 + Xcam + SG2100 rotor + 105cm Dish + MTI Blueline 0.3 LNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

een wereld zaak die ßlokker laugh.gif" border="0 <BR>wie weet is de mei aktie wel " NU VOOR HALF GELD " rolleyes.gif" border="0 <BR>kunnen we dit jaar vroeg op vakantie smile.gif" border="0<BR>spanje ik kom er aan cool.gif" border="0 <BR>geen t-zenders hier dan maar op fuckhansie.<P>grtzzzz wezel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...