Jump to content

Ongewenste e-mail van canal+ ontvangen??

Ron

Recommended Posts

Als er mensen zijn die daadwerkelijk ongewenste e-mail krijgen van canal+ over het feit dat zij onwettig naar canal+ zouden kijken, zou ik dat graag van jullie horen.<P>Geen fantasie verhaaltjes a.u.b. maar een kopie van het daadwerkelijke e-mail hier plaatsen.<P>GEEN DISCUSSIES HIER A.U.B. alleen die e-mail in deze thread!!!<P>Als het daadwerkelijk zo is dat canal+ iedereen e-mail aan het versturen is gaan we daar wat tegen doen!<P>Ik stel voor met 4000 man allemaal een mailtje sturen dat we van dergelijke acties niet gediend zijn. (wel allemaal 5 keer sturen dan om zeker te weten dat ie aankomt. smile.gif" border="0laugh.gif" border="0smile.gif" border="0laugh.gif" border="0smile.gif" border="0)<P>Ik heb zo ongeveer alle e-mail adressen van de top van canal+ dus laat maar horen of deze verhalen kloppen!<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]<p>[ 08-04-2001: Message edited by: Toxic[Q] ]

Ja, hierzo. Deze ongewenste mail komt bij mij door de voordeur. Allemaal spetterende mail over c- ( zelfs de hoofdletter c verdienen ze niet). Lok-Abo's voor de helft van de normale prijs met daarin zenders zoals c- 16/9, Discovery, MTV's, enz. Als ze die zenders nou ook in Irdeto zouden coderen maken ze een goede kans een nieuwe abonnee erbij te krijgen. Want zeg nou eerlijk: Als je een goede 2 jaar geleden een MM9500 hebt gekocht ga je die niet zomaar even inruilen (laat staan een seca-bakje erbij kopen) mad.gif" border="0 . Dus Freek als je meeleest het volgende advies: Probeer bij het bij c- intern bespreekbaar te maken dat alle zenders die aangeboden worden in symulcrypt te coderen cool.gif" border="0

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.