Ga naar inhoud


Ongewenste e-mail van canal+ ontvangen??


Ron

Aanbevolen berichten

Als er mensen zijn die daadwerkelijk ongewenste e-mail krijgen van canal+ over het feit dat zij onwettig naar canal+ zouden kijken, zou ik dat graag van jullie horen.<P>Geen fantasie verhaaltjes a.u.b. maar een kopie van het daadwerkelijke e-mail hier plaatsen.<P>GEEN DISCUSSIES HIER A.U.B. alleen die e-mail in deze thread!!!<P>Als het daadwerkelijk zo is dat canal+ iedereen e-mail aan het versturen is gaan we daar wat tegen doen!<P>Ik stel voor met 4000 man allemaal een mailtje sturen dat we van dergelijke acties niet gediend zijn. (wel allemaal 5 keer sturen dan om zeker te weten dat ie aankomt. smile.gif" border="0laugh.gif" border="0smile.gif" border="0laugh.gif" border="0smile.gif" border="0)<P>Ik heb zo ongeveer alle e-mail adressen van de top van canal+ dus laat maar horen of deze verhalen kloppen!<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]<p>[ 08-04-2001: Message edited by: Toxic[Q] ]

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ja, hierzo. Deze ongewenste mail komt bij mij door de voordeur. Allemaal spetterende mail over c- ( zelfs de hoofdletter c verdienen ze niet). Lok-Abo's voor de helft van de normale prijs met daarin zenders zoals c- 16/9, Discovery, MTV's, enz. Als ze die zenders nou ook in Irdeto zouden coderen maken ze een goede kans een nieuwe abonnee erbij te krijgen. Want zeg nou eerlijk: Als je een goede 2 jaar geleden een MM9500 hebt gekocht ga je die niet zomaar even inruilen (laat staan een seca-bakje erbij kopen) mad.gif" border="0 . Dus Freek als je meeleest het volgende advies: Probeer bij het bij c- intern bespreekbaar te maken dat alle zenders die aangeboden worden in symulcrypt te coderen cool.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...