Ga naar inhoud


--Fan Mail--


Ron

Aanbevolen berichten

Ik kreeg zojuist een mailtje van een HTML expert laugh.gif" border="0<BR>Hij wilde mij op iets wat onvriendelijke wijze er van op de hoogte brengen dat al het werk dat ik de laatste tijd voor sat4all verricht heb, niet op prijs gesteld wordt en totaal amateuristisch is.<P>Waar de beste man niet bij stil staat is dat er op dit moment nog hard gewerkt wordt aan deze site en dat het dus nog een beetje een bouwputje is. Ik mag schijnbaar mijn handen tijdens het werken niet vuil maken.<P>De reden dat ik niet persoonlijk op deze druiloor reageer is omdat ik denk dat iedereen vrij is sat4all te bezoeken OF NIET!<BR>Dat wil dus zeggen: Bevalt het je niet? Dan ga je weg en zoek je een betere site laugh.gif" border="0<P>In ieder geval bedankt voor jouw positieve bijdrage frown.gif" border="0<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]<P>Hier zijn bijdrage:<P>---<BR>from: "Guus Janssen" <guus.janssen@zonnet.nl><BR>To: info@sat4all.com<BR>Subject: index pagina sat4all<BR>---<P>Hoi,<P>de sat4all site staat op de site-maker's PC op "V:/mijn <BR>webs/sat4allnew/", met de images in "V:/mijn webs/sat4allnew/images".<P>Ik denk ik begin daar even mee omdat je anders waarschijnlijk niet meer <BR>verder leest.<P>Mijn complimenten in het uitblinken van je waardeloze indexpagina van <BR>sat4all. Deze is echt uniek. En dan heb ik het nog niet over de <BR>grafische vormgeving, maar puur over de html. Enkele redenen:<P>Je blinkt uit in amateurisme door de rechtermuisknop te disablen. Ik <BR>kan daar absoluut geen reden voor vinden waarom iemand dat zou doen... <BR>De enige mogelijke reden zou kunnen zijn om hun script af te schermen <BR>voor buitenstaanders. Ooit eraan gedacht dat de enige buitenstaanders <BR>die je (overigens waardeloze) script zouden willen lezen verstand van <BR>browsers zouden kunnen hebben? En dus ook meteen de bron weten te <BR>vinden door middel van de menubalk... (IE: 'Beeld' > 'Bron', <BR>NS: 'Beeld' > 'Paginabron') Dat zal de reden wel niet zijn dan. Het is <BR>alleen maar irritant. Als ik bijvoorbeeld een image niet doorkrijg door <BR>jullie trage server kan ik niet even die image ophalen, nee, ik moet <BR>refreshen (NS: reloaden), oftewel die hele kutpagina opnieuw <BR>downloaden, met de kans dat ik die image weer niet krijg (bij <BR>refresh/reload word er niks uit de cache gehaald maar word alles <BR>opnieuw gedownload). Je bent nu net zo irritant als de politie met die <BR>flitspalen overal. Echt wel. Wie ben jij om te bepalen wat ik wel en <BR>wat ik niet mag bekijken?<P>Hé, ik denk nu dat ik weet waarom je je broncode wilt verbergen. Om <BR>niemand te laten zien dat je geen html kan tikken, en een programma <BR>gebruikt voor je code, die je dan later weer stript van alle mogelijke <BR>hints die aangeven dat de html uit een html-generator komt. Beng! In <BR>één keer goed! Niet dat ik daar aan twijfel, want iemand die de <BR>rechtermuisknop disabled is iemand zonder enige kennis van html, dat is <BR>zeker... O ja, ook omdat ik op de indexpagina van sat4all geen images <BR>te zien kreeg, omdat het programma wat je gebruikt de bestanden op je <BR>harde schijf heeft aangegeven. HAHAHAHA!!! De enige die de indexpagina <BR>kan bekijken ben JIJ, HAHAHAHA!!! Verder NIEMAND!! O, o, o, wat is dat <BR>lachen, hahaha, wat ben jij slecht zeg. Of mail je iedereen die de <BR>pagina wil bekijken de images, en vertel je ze dat ze die op "V:/mijn <BR>webs/sat4allnew/images" moeten plaatsen? Hahahaha!!!<P>Nee, sorry dat ik je zo uitlach, das zielig. Mijn moeder heeft me <BR>altijd geleerd dat ik geen kleine kindjes mag uitlachen...<P>Eerst nog even een compliment: bedankt dat je die waardeloze flash van <BR>de indexpagina hebt gehaald. Ook al zoiets doms, maar ja, niet iedereen <BR>heeft de lagere school afgemaakt...<P>Conclusie: Doe jezelf en mij alsjeblieft een lol en verander de sources <BR>van de images, en laat die rechtermuisknop godverdomme met rust. Dan <BR>kom je tegenover de bezoekers van de site al een stuk relaxter, en een <BR>stuk minder zielig over...<P><BR>Groeten,<P>Peter Everts.<P><BR>P.S.: Feel free to reply...<P>----------------------------------------<BR>----------------------------------------<P>P.s. Als je graag wilt kopieeren en links van het board wil doorsturen heeft Bill Gates voor iedere windows gebruiker de Shift-linkermuisklik en CTRL-C / CTRL-V uitgevonden laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0<P>Cu,<P>Toxic[Q]<p>[ 13-04-2001: Message edited by: Toxic[Q] ]

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo <P>Om een antwoord te geven op zijn vraag is en lijkt me heel makkelijk. Toxic[Q] heeft het al gezegd. als het je niet bevalt dan rot je maar op. <BR>Maar we doen het ergens voor.<P>Toxic[Q] heeft gigantish lopen zweten om Sat4all weer online te zetten en dat maar met 1 doel om de bezoekers die hier altijd kwamen weer te kunnen bedienen met hun hobby-vragen & Antwoorden. Al zitten er fouten in de site dat sommige plaatjes niet geladen worden daar word aan gewerkt de images die het niet doen daar liggen sommige gebruikers niet wakker die willen alleen toegang tot de site met maar 1 doel en dat is praten en lezen over hun hobby. Bekijk ook eens de bezoeker resultaten van 5 april en dat liegt er niet om.<P>Groetjes <BR>Avalon<P>Moderator News & Information

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmja<BR>Ten eerste Toxic, vindt ik het niet netjes om hier zijn mailt te plaatsen met z'n naam en adres enzo erbij. <BR>Ik kan me voorstellen dat je een beetje pissed wordt van zo'n mail, maar hou het wel netjes op je board. Verder wordt ik een beetje ziek van alle mensen die hier consant lopen te zeiken dat jij zo'n fantastische gozer bent enzo slijm slijm. Tis natuurlijk wel zo dat je een hoop tijd in deze site hebt gestoken, en daar heb ik ook wel respect voor. Maar als jij het niet had gedaan had iemand anders het waarschijnlijk wel gedaan.<P>Exposure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Toxic,<BR>Ken jij Guus Jansen?<BR>Volgens mij mag deze guus jouw niet zo,<BR>Maar geen nood als hij erg lastig word laat het mij even weten.<BR> mad.gif" border="0 <BR>Voor de rest zal ik je dag weer goed maken,<BR>JE BEN DE BESTE<BR>TOFFE SITE<BR>HEEL MOOI<BR>PRACHTIG<BR>GAAAAAAAAAAAF<BR>TOFFE PEER<BR>MOOI BLAUW<BR>KIJK CANAL MET SAT4ALL<BR>VRIEND<BR>GABBER<BR>Kortom samengevat:THE BEST SIDE OF THE WORLD.<BR>Nou toxic hier kom je de pasen wel mee door.<BR>P.S.<BR>Ben ik nu Cowboy Af (Please)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoezo niet netje Exposure? Als je niet bereid bent je eige Str*nt te ruiken kun je beter je hol dichtschroeien. Laat die eikel maar eens komen met zijn eigen "fantastische site" <P>D.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch makkelijk zo`n HTML expert !!<BR>Mischien dat ie het even kan verbeteren en op een eigen server kan zetten.<BR>Scheelt toch weer een hoop werk of niet dan ??<BR>Het was inderdaad een open sollicitatie meer zonder CV.<P>klaas.<BR> laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heren, laten we er voor waken dat dit soort discussies niet uit de hand lopen.<BR>Hier hebben we tenslotte in het verleden al ervaring mee opgedaan en gaat tenkoste van de naam van het board.<BR>Natuurlijk raak je geiriteerd van dit soort mailtjes. Maar in een 1 zak appels zit altijd wel een verkeerde. <BR>Er blijven nu eenmaal mensen die denken dat ze hetzelf beter kunnen, zonder dit te kunnen demonstreren. Ik snap de eerste reactie wel hoor, maar weest voorzichtig met adressen. Ook al is het soms moeilijk om de eer aan je zelf te houden.<BR>Ik weet hoeveel werk het is om het e.e.a. goed op te zetten, en gelukkig wordt het door het meedendeel WEL gewaardeerd.<P>Go for it !<BR>B.W.

There are 10 kinds of people in the world.

Those who understand binary numbers and those who don't.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...