Ga naar inhoud


Humbox settings probleem


Argentina

Aanbevolen berichten

Wanneer ik de settings van mijn humax 5400 in mijn humbox laad krijg ik de foutmelding op het scherm "list out of bounds".

De settings zijn worden wel ontvangen. Ze kunnen echter niet weggeschreven worden op zowel de harde schijf of na bewerking terug naar de humax.

 

Ook na het terugplaatsen van orginele firmware in de Humax geeft de Humbox de zelfde foutmelding.

 

Op internet kom ik niet verder dan een russische pagina waar dit probleem ook beschreven wordt.

 

Wie heeft een idee hoe ik weer normaal met de humbox kan werken?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Probleem is zeer waarschijnlijk heel eenvoudig op te lossen. Ik neem even aan, dat je de laatste patch in je Hum hebt. Ook neem ik even aan, dat je in het menu hebt gekozen voor een transparante background...

Voor je met Humbox aan de slag gaat, even in het menu terug zetten op background 1, en de Humbox loopt weer als een trein.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klukje bedankt! Gisterenavond de transparante background naar background 1 gezet........

Gegevens konden vervolgens zonder foutmelding in de Humbox geladen worden.

Blijkbaar blijft er iets van deze transparante background-instelling achter als je hier de officiële firmware overheen zet. Zoals ik als schreef had ik het probleem toen ook. Het is mij overigens al vaker opgevallen dat bij het patchen soms resten van de oude firmware achterblijven!

 

Maar mijn settingsprobleem is eindelijk opgelost!

 

Topic kan gesloten worden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...