Ga naar inhoud


IEDEREEN LEZEN!!!


Gast

Aanbevolen berichten

VANAF VANDAAG GAAN WE BERICHTEN DIE (DUIDELIJK) IN EEN VERKEERD FORUM WORDEN GEPLAATST GEWOON WISSEN.<P>Hoe je moet handelen op dit board is duidelijk in de board gebruiksaanwijzing terug te vinden.<BR>We worden een beetje moe van mensen die hun berichten maar gewoon ergens 'dumpen'.<P>Dus berichten omtrend de goldwafer/pic seca of irdeto kaarten horen b.v. ALLEEN thuis in: Blockers, Programmers, Pic(kaarten) en cam's!!!!<P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster

Link naar reactie
Delen op andere sites


TeeBee bedoelde dat het makkelijk lullen is als je zelf geen site/board hebt.<P>Hier was een 'expert' aan het woord. frown.giffrown.gif<P>Alles dus een beetje ironisch bedoeld schat ik.<P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster

Link naar reactie
Delen op andere sites

We willen het board een beetje overzichtelijk houden en zulke vragen kunnen best via mail gevraagd worden.<P>------------------<BR>Satshow <BR>Moderator Frequentie's & Feeds

Link naar reactie
Delen op andere sites

kaartje, wij zijn niet gediend van de aanhoudende verkeerd geplaatste threads.<P>Ik geloof dat jij die mening met ons deelt, dus vat de opmerking van SatFreak niet zo persoonlijk op. smile.gifsmile.gif<P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster<p>[This message has been edited by SAT4ALL (edited 29 May 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben niet van zo'n reply gediend als in het irdeto forum, en zeker niet als het dan ook meteen wordt gesloten.<P> <P><BR><P>------------------<BR>I do NOT answer questions via e-mail

Link naar reactie
Delen op andere sites

Signature test.<P>------------------<BR><BR>Komt een nederlander in het cafe, zit daar een belg. Dus die<BR>nederlander gaat naar de belg toe en zegt, wil je lachen?<BR>Die belg zegt daarop, is goed.<BR>Dus die nederlander vraagt: Heb je weleens een lul met een nietje<BR>erdoor gezien?<BR>Die belg: Nee, dat heb ik nog nooit gezien.<BR>Zegt die nederlander daarop: Dan geef me je paspoort maar eens.<BR>Die belg pakt zijn paspoort en geeft dat aan die nederlander.<BR>Dus die nederlander vouwt de paspoort van de belg open, wijst de<BR>pasfoto van de belg aan, en zegt: Dat is nou een lul met een nietje<BR>erdoor.<BR>Die belg lacht zich dood, waarna hij zich omdraait waar nog een<BR>nederlander zit en zegt tegen die andere nederlander: Heb jij weleens<BR>een lul met een nietje erdoor gezien.<BR>Die andere nederlander: Nee, nog nooit gezien.<BR>Dus die belg pakt zijn eigen paspoort vouwt dat open en wijst<BR>zichzelf aan.<BR>:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu het onderwerp "Belgie" toch toevallig hier boven aan de orde is gekomen, even het volgende: Is het niet mogelijk om in navolging van andere boards een aparte rubriek voor de zuiderburen te starten?<BR>Dit vooral in verband met ronduit achterlijke reacties uit Vlaanderen op zeer zeker serieus bedoelde postings.<BR>Het gaat om het spel, niet om de knikkers, nietwaar, maar we willen wel winnen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jos, ik begrijp jouw motieven, maar toch voel ik hier weinig voor.<BR>Onze zuiderburen zijn evenals wij toch een tamelijk intelligent volk (op een enkele uitzondering na) dus het zou toch ronduit mogelijk moeten zijn samen op 1 board/forum te posten smile.gifsmile.gifsmile.gif<BR><P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...