Ga naar inhoud


komplimenten


Gast

Aanbevolen berichten

Het Hannibal onderwerp is jammer genoeg afgesloten, maar hierbij mijn komplimenten voor Toxicq. Heel scherp. Ik vind persoonlijk dat ie het uitstekend doet zodat iedereen weet waardie aan toe is. Het Gwendolyn verhaal kan ik weinig over zeggen, als het klopt wat ik denk dan ken ik Hannibal wel een klein beetje. Ik vind het terecht dat hij eraf is gegooid, hij draaide helemaal door en hij versjteerde de sfeer gewoon. Zonder hem nou te willen verdedigen denk ik dat hij nogal onder druk stond en daar de zenuwen van kreeg. Hij had natuurlijk van dichtbij meegemaakt dat een collegahobyist een douw van justitie had gekregen (verhaal staat hier ook ergens op het board, ik ken die vent trouwens ook wel, dat was niet vrolijk) en daar maakte hij zich nogal zorgen over. Maar goed, hij kreeg het duidelijk op zijn heupen. weg ermee dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Uiteraard hebben wij de zaak eerst zorgvuldig bekeken en alvorens tot een dergelijke actie over te gaan eerst de voor en de nadelen overwogen. Het grote voordeel is dat het de sfeer op sat4all ten goede komt als je de stennis schoppers verwijderd en het nadeel is dat er altijd een paar "ouwe wieven (zo heet dat in Brabant)" zullen zijn die de integriteit van jou, de moderators, sponsoren en aanhangers ter discussie zullen brengen.<BR>In het geval van een weer heropend topic op de satnerds is dat niet ter discussie brengen maar gewoon op een extreem kinderachtige mannier van over de hoofdjes van mensen heen plassen die zich echt voor de hobby inzetten. Ja en onder die mensen schaar ik mijzelf ook. Ik denk dat ik dat met een gerust hart kan zeggen gezien het aantal uren dat in volledig belangeloos in sat4all steek.<BR>Als je een board als dit runt vang je veel wind en daar moet je tegen kunnen. Ik heb er dan ook weinig moeite mee en schenk er het liefst zo weinig mogelijk aandacht aan.<BR>Er zullen altijd mensen blijven die het succes van een board niet kunnen verkroppen omdat ze liever zelf in het middelpunt van de aandacht zouden staan of omdat je zo weinig te doen hebben dat ze uit pure verveling andere mensen het leven zuur maken.<BR>In denk dat mensen als deze Denktenk en Schimmel wat dat betreft nooit zullen veranderen. Ze hebben te veel tijd en te weinig kennis van hun hobby zodat er gewoon erg veel tijd overblijft om te zeveren en te zeuren. Ik hoop dat dit groepje ooit nog een keer verstand krijgt en dit soort discussies op een satelliet board achterwege laat. Dergelijke boards zijn er om over de hobby te discussiëren en niet om te zeuren en te zeveren.<P>Toxic[Q]<p>[ 21-06-2001: Bericht aangepast door: Toxic[Q] ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...