Ga naar inhoud


Uitleg TS-demuxen PROJECTX.JAR voor DVD op Sjerom!


hemertje

Aanbevolen berichten

Ik had een iets uitgebreidere handleiding willen schrijven,

met zaken als: Wat is een JAR file, waarvoor dient MANIFEST.MF, dat soort dingen.

Maar dat is nu (denk ik) niet meer nodig.

 

The Buster

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik ben begonnen met PVAstrumento ipv ds.jar/projectx. Maar volgens mij kan de eerste niet meer dan 1 audio-stream aan (je krijgt alleen de eerste).

 

Dat probleem heb ik in andere stadia ook. Bv: de .mpv en .mp2/ac3 bestanden kun je weer tot een program stream maken met de multiplex optie van tmpgenc (dus niet de "simple multiplex", maar de ingewikkelde versie, zeg maar). Maar zodra je dan met merge-and-cut aan de gang gaat dat hou je weer alleen het eerste audio-spoor over. Weet iemand een goede tool waarmee je kunt snijden (hoeft niet ingewikkelder te zijn dan de merge-and-cut van tmpgenc), maar die wel support heeft voor meerdere audio-stromen? Om even reclames eruit te snijden en begin en eind van de opname netjes te krijgen.

 

Bij het branden is vaak ook het probleem dat ac3 niet ondersteund wordt en/of meerdere audio-tracks. Ifoedit is een goede optie om een simpele dvd (zonder menus etc, maar wel met meerdere audio-sporen, en ac3) te maken. Doom9 heeft daar een mooie tutorial voor. Maar iets wat zowel een mooi menu als ook een program stream met meerdere audio sporen (waaronder ac3) ondersteund heb ik nog niet gevonden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...