Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Zoals te verwachten hebben ze in frankrijk dezelfde truuk als spanje uitgevoerd.<P>Kiosque ook pleite, nu wordt het hele verhaal nog mooier geen Taquilla en Kiosque meer.

Geplaatst:

krijg ook meldingen dat er op 5400 nogal wat weg is sinds vanmiddag.<BR>Ook strongd die eerst nog alles hadden, missen nu ook k en t en p<BR>Dit geldt dus ook voor 5400 met aston 1.05 en 1.03, de meeste werken met eendfiles

Amiko + Philips 8121, Gibertini 1.25 draaibaar en triax 88, A1,2,3..

Geplaatst:

geen dingen door elkaar halen, op een strong waren vanmorgen inderdaad de public keys van t*quil*a ongeldig, na het re-proggen van de eend files was het probleem weg

Geplaatst:

ik haal volgens mij nix doorelkaar. feit is dat ondanks herproggen hier op 5400 met gw en eendfiles de k's en taq's weg zijn<BR>Dit ook bij 2 vrienden, met zelfde hw en sw<BR>RaaRRR

Amiko + Philips 8121, Gibertini 1.25 draaibaar en triax 88, A1,2,3..

Geplaatst:

Kijk eens naar de kalender, tijd voor nieuwe keys heren....

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Geplaatst:

Ben <BR>Ik denk dat je de verkeerde files gebruikt.<BR>Het is nu 01:00 op vrijdag en ik heb nog altijd geen probleem met de Hummi 5400 en aston 1.05

Geplaatst:

alles werkt met de eend files<BR>op nokia 9302 27 -04 1.50

Geplaatst:

Ik ben in het bezit van een Humax 5400 en heb aston 1.5 ik krijg nog steeds alle zenders zowel de spaanse T** als de franse K's voor de rest geen problemen met anal+ Ik gebruik secanix2604 Hopend jullie van dienst te ijn geweest veel kijk plezier !!! Wel jammer dat er nog steeds geen oplossing is voor Philips dst5816 hopelijk komt er snel eentje voor deze bezitters !!!

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.