Gast Geplaatst: 8 september 2003 Geplaatst: 8 september 2003 Hallo, Mijn Magic Reloaded - splinternieuw - wordt rechtstreeks uit de verpakking, niet gezien door mijn Humax 5400Z met 3.1 erin ?!? De MR-funfiles heb ik braaf op drie fun5-kaarten gezet, maar daar heb ik tot op heden dus niks aan. Moet ik de MR nog van een soort loader of zoiets voorzien en zo ja, welke software heb ik daar voor nodig, of wat is een goede URL waar dit duidelijk staat omschreven ?!?
prutsie Geplaatst: 8 september 2003 Geplaatst: 8 september 2003 Misschien een hele stomme vraag, maar heb je wel de lnb aangesloten op je Hummie ? Als je geen signaal hebt (doordat je bv. de lnb hebt losgenomen) op je Hummie initialiseerd 'ie de ci module niet. groeten, Peter. Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
Gast Geplaatst: 9 september 2003 Geplaatst: 9 september 2003 Ja, Prutsie dit zou kunnen, maar aan het systeem heb ik niks verandert. Het enige wat is verandert is de module, maar die doet tot op heden nog bitter weinig.
ricow Geplaatst: 9 september 2003 Geplaatst: 9 september 2003 Er staat niet in jou profiel waar je woont maar als je in de buurt van almere woont laat het even weten. Ik heb de beschikking over een cas interface en als er iets fout zit met de firmware moet dit simpel op te lossen zijn. dan weet je meteen of de module defect is of dat er iets anders mankeert. Groeten, Ricow Dreambox 7000 + 60GB HD /1mtr alu schotel op sg2100 motor/cas interface/season2 int./nokia dbox2 2xi op 1mtr schotel met smd12 motor.
Gast Geplaatst: 9 september 2003 Geplaatst: 9 september 2003 Heel erg bedankt voor het aanbod, maar ik woon in Zeeuws-Vlaanderen, iets te ver van Almere dus...
Gast Geplaatst: 10 september 2003 Geplaatst: 10 september 2003 Je kan ook naar vlissingen komen dat is dichterbij !
Gast Geplaatst: 10 september 2003 Geplaatst: 10 september 2003 Zowel de Matrix Reload als de Free-X cam draaien niet naar behoren in een Humax 5400
Gast Geplaatst: 10 september 2003 Geplaatst: 10 september 2003 Citaat: Zowel de Matrix Reload als de Free-X cam draaien niet naar behoren in een Humax 5400 Ja het werkt wel had vanmiddag hier ook een humax met het zelfde probleem als je de matrix reload wilt gebruiken op de humax dan moet je eerst je humax weer orgineel maken dus geen allcam erin maar de orginele flash van de humax dan zul je zien dat het werkt!! dit werkt zoals met freecam..
Gast Geplaatst: 10 september 2003 Geplaatst: 10 september 2003 Zoiets dacht ik ook, op mijn Echostar werk alles wel. Ik denk het volgende, in principe heb je bij een gepatchte Humax geen CI-Cam nodig, alleen als je Free-X wil ontvangen. Daarom zal dat wel problemen geven, je heb dan al de coderingen dubbel op je ontvanger staan, en dan zoekt hij zich de pleures en geeft alleen maar fouten.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen