Ga naar inhoud


kan dat zomaar ?


Gast

Aanbevolen berichten

Is dat ff schrikken, kom net bij de sjop (midden van het land) vandaan waar ik dus wel eens een bakkie doe, die heeft dus mooi deze week bezoek gehad van politie in burger. Alles meegenomen, picjes, gold cards, programmers, de hele xxx-zooi. ze wisten zelfs zijn hotmail adres en welke sites hij naar toe ging voor zijn keytjes en zo, ze zeien elfs dat ze wisten wie er achter die sites zaten (kan nooit volgens mij). Is er iemand die weet of dit allemaal zo maar kan ?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het lijkt me een beetje opgeklopt verhaal allemaal. Ten eerste zou dat dus moeten gebeuren onder regie of in eventueel rechterlijk verkregen opdracht van canal +. Als deze erbij zouden zijn geweest hadden we zeker al een persberichtje van de publieksgeile Freek gezien hebben op de canal + site.<P>In theorie zou het inderdaad kunnen dat men alles weet van het surfgedrag en de emails van een potentiele handelaar maar nogmaals het lijkt me meer een duimzuig interessant doen verhaal gelet op het feit dat er geen ruchtbaarheid aan dit alles is gegeven en ook gezien het laatste proces wat C+ achter de rug heeft gehad en de uitkomst hiervan.<P>Satwatcher

Link naar reactie
Delen op andere sites

jij zegt het. Er was van niemand van A- bij, alleen de politie. Hij heeft me een proces verbaal (?) van een of andere politieagent laten lezen waarin staat wat er allemaal is meegenomen en waardie van wordt verdacht. Dat van die email adressen en sites klinkt toch wel eng. Ze hadden wel nog iets gezegd dat ze zijn mailverkeer hadden getapt (huh?).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals bekend geworden bij de andere rechtzaak zijn programmers, kaarten enzo niet strafbaar!!<P>Software, om onrechtmatig gecodeerde signalen te decoderen, is wel strafbaar vooral als deze software verkocht wordt door de desbetreffende satsjop.<P>Terecht dat ze een procesverbaal krijgen.<BR>Het is gewoon weer een handelaar die zich probeert te verrijken met het werk van anderen!!!<P>veel Sat plezier,<BR>Satbee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo <P>Het lijkt mij helemaal een opgeklopt verhaal eerst het proces verbaal maar eens lezen en zien dan geloof ik het pas. Had even een kopietje gemaakt en gepost namen hoeven er niet boven te staan.<P>Is niet echt geloofwaardig. on-controleerbaar<P>Deze topic word dan ook gesloten.<P>Groetjes <BR>Avalon

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...