Ga naar inhoud


Satellite..... Schaam je


Gast

Aanbevolen berichten

Schaamteloos..... ik heb er geen andere woorden voor. Dat een blad als de Satellite zo'n stuk publiceerd over Canal+ en hun "succes".<BR>Ik neem aan dat de Satellite ook de uitspraak van de rechter heeft gelezen, maar wat er nu geschreven wordt echt onzin is.<P>Bij deze ga ik dus mijn abbonement opzeggen, bladen die dit soort onzin verkopen horen thuis in de prullenbak.<P> mad.gif" border="0 <P>Groeten,<BR>Satblaster

Link naar reactie
Delen op andere sites


Daar zijn wij het roerend mee eens satblaster. Wij hadden dergelijk inconsequent gedrag ook niet verwacht van wat eens het meest toonaangevende (en misschien ook enige) satelliet programmablad was. Gelukkig zijn er nog sites als satellite inferno waar je in ieder geval de programma informatie keurig kunt vinden smile.gif" border="0<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet te veel in rep en roer raken. Zijn er nu werkelijk zoveel mensen die *ook* nog op sites als deze komen die dit soort artikelen geloven ? Ik dacht het niet. Bovendien: het is een ontzaglijk domme move. Een belangrijk deel van het potentiele lezerspubliek als een blad als dit, zit natuurlijk op dites als deze. Dat zijn dus de mensen die veel van de zenders waarvan Satellite de gegevens publiceert kunnen ontvangen (vraag niet hoe ze dat doen met al die coderingen....). Als je vervolgens je eigen lezerspubliek op deze manier te kijk zet (of gewoon meewerkt aan het verspreiden van onjuiste gegevens), zal dat geen reclame zijn voor een blad als dit. Ik heb elders (drie keer raden waar) trouwens al gevraagd om het artikel maar gewoon te scannen en on-line te zetten. Deze uitgave verdient het niet gekocht te worden. (Als je al dol zou zijn op al die programma-gegevens).<P>NB: is het jullie al opgevallen dat de hele Satellite niet meer door Bruna wordt verkocht. Kennelijk toch stagnatie in de omzet... _- smile.gif" border="0)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Krijgen de betrokken partijen geen recht van antwoord in een volgende uitgave dan getuigt dit van partijdigheid en belangenvermenging.<BR>Er is duidelijk meer aan de hand. Hopelijk - buiten het world wide web - komt er een degelijke en kwalitatieve blad op de markt dat snel en degelijk de orde op zaken stelt en de modale satellietwatcher en de echte freaks degelijk en onafhankelijk informeert.<BR>Ik koop dit blad niet meer... mad.gif" border="0mad.gif" border="0mad.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...