Ga naar inhoud


Achter deur in Nederlandse Secadoos voor het sorteren van kanalen


Avalon

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal <P>Als je een orginele nederlandse box hebt, en je hebt de kanalen geladen via Canal-digitaal dan kan je de eerste lijst niet bewerken. Dat wil wel :-) Dus hier volgt de Beschrijving hoe je dat moet doen.<P>1 Toets menu daarna 5( kanalen installeren)<P>2 Nogmaals Toets 5 (kanalen installeren) lijst kan gewijzigd worden gewoon negeren klik op ok. <P>3 Toets 2 (willekeurige volgorde)klik niet op okay.<P>4 Toets A ( Stoppen ) Je gaat nu naar het kanalen menu terug.<P>5 Toets 2 ( Kies dan kanalen hernummeren)<P>Je komt dan in de eerste lijst en kan je de kanalen verplaatsen Bijvoorbeeld NED1 op 1 als je de kanalen in volgorde hebt gezet druk op menu.<P>LET OP !! als je de kanalen hebt ge-edit eerst receiver op standby niet van de netspanning halen dan worden de settings niet gesaved. <P>Getest op Nokia-9302,9304 Philips DST-5816,DSX-7071 Strong-SRT8000 Ascom<P>Groetjes <BR>Avalon <P>Moderator News & Information Sat4all™

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo <P>Graag zou ik willen weten of dit ook op de niet nederlands goedgekeurde receivers werkt.<P>Als ik bij mijn spaanse box de lijst edit dan Ben ik bij het afschakelen de zenders allemaal kwijt en kan ik weer opnieuw beginnen met sorteren<P>Groetjes <BR>Avalon<P>Moderator sat4all™ The number 1 satellite board

Link naar reactie
Delen op andere sites

Handige tip,<P>Kreeg ik ook via mijn dealer....<P>Scheelt inderdaad een hoop werk.<P>Nu maar hopen dat er meer achterdeurtjes of tricks zijn.

Topfield PVR 4000 + Xcam + SG2100 rotor + 105cm Dish + MTI Blueline 0.3 LNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

op mijn Pioneer 100nl werkt het ook perfeckt, alleen als de stekker uit het stopcontackt is geweest staat alles weer zoals canaal+ dat wil.(dus ik haal de stekker eraf en sluit 'm rechtstreeks op het net aan smile.gif" border="0smile.gif" border="0smile.gif" border="0 )<P>Henri cool.gif" border="0cool.gif" border="0cool.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo <P>Voor de mensen die dit geprobeerd hebben en waar ik reactie's van heb ontvangen die dit een goeie oplossing vonden Thanx. maar als je de stekker uit het toestel haalt dan moet je de lijst weer opnieuw doen. Als het goed is hoeft het niet.<P>Als je de zenders hebt verplaatst en je gaat kijken of alles op de juiste plaats staat. en dat is goed dan zet je de receiver met de rode toetst op je afstandbediening uit. dan saved hij de settings. je doet hem daarna direct met de hoofdschakelaar uit (niet de steker). En als je dan de steker er uit haalt en het toestel weer opstart moeten de settings ernog steeds in staan.<P>Ik ga dit topic sluiten en als er iets nieuws is over de service instructie's waar ik mee bezig ben dan zal ik dat laten weten.<P>Groetjes <BR>Avalon<P>Moderator SAT4ALL ™

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...