Satelliet Geplaatst: 19 september 2003 Geplaatst: 19 september 2003 Ik heb nu reeds een paar keer, en dit met twee Magic Cams v1.04, de software MR1.01 in de cams gezet. Dit werkt goed, zolang de ontvanger "aan" blijft, ga ik naar st-by of trek ik de module er nadien uit, dan is de Magic Cam zgn. "om zeep" - gelukkig heb ik een CAS programmer om er de loader terug in te zetten. Iemand raad? Dreambox DM920UHD - Echostar 120cm draaibaar - Tooway Internet
Gast Geplaatst: 19 september 2003 Geplaatst: 19 september 2003 Waarom versie 1.01 erop gezet? Eerst de software installen van cas-interface. Dan alles erasen Matrix.cam laden dan Mr 1.03.bin laden. Krijg je veel errors dan eerst alles 3 keer achterelkaar erasen.
Gast Geplaatst: 19 september 2003 Geplaatst: 19 september 2003 Niet vergeten om de Xilinx (met de matrix.cas) te proggen voor je de mr soft erop gooit.
Satelliet Geplaatst: 20 september 2003 Auteur Geplaatst: 20 september 2003 Mijn dank is groot, Heren Dreambox DM920UHD - Echostar 120cm draaibaar - Tooway Internet
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen