Ga naar inhoud


Nokia 9800 MA1.2 beschikbaar


Gast

Aanbevolen berichten

Vanmiddag heb ik via n-tv (astra) de nieuwe software in mijn nokia 9800 gedownload. Via de hotbird transponder lukte het mij niet. <P>Zo op het eerste gezicht lijkt er niet veel veranderd totdat ik naar het "f.u.n. promo" kanaal zapte. Druk hier maar eens op de rooie knop van je afstandsbediening.<P><BR>Grtx,<BR>duzz<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi Duzz,<P>Bedankt voor de tip zit al dagen te proberen op HB omdat volgens Nokia daar de upgrade eerder zou starten.<BR>Update is gelukt,maar waar vind ik F.U.N. Promo ?<BR>Ben zo benieuwd naar de functie van het "rode" knopje . laugh.gif<P>GR,<BR>Menno

Vu Duo 4K  S+C

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Duzz,<P>Nog een vraagje.<BR>Het viel me op dat o.a. Hallmark uit het D+<BR>pakket niet meer wil werken en VH1 classics<BR>om de minuut even kort weg valt,dit na de upgrade.<BR>Heb jij het zelfde probleem ? (mits je in seca kijkt natuurlijk)<BR>En wat dat rode knopje betreft ,nu hebben we ook een game kanaal net als met een echte seca bak van C+ nl wink.gif )<BR>Groetjes,<BR>Menno<p>[This message has been edited by Menno (edited 31 May 2000).]

Vu Duo 4K  S+C

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die kanalen heb ik nog niet kunnen testen. Maar als het goed is komt de aston upgrade morgen beschikbaar en is het probleem daarmee misschien opgelost.<P>Enne..die spelletjes zien er een stuk beter uit dan die van canalplus op een secabak smile.gif<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die spelletjes zijn leuk, maar de info op de ZDF is nog veel leuker! Who needs EPG? Zelf met kleine fototjes erbij, ziet er prachtig uit. Zou wel wat sneller mogen ...<P>Trouwens, de grootste blunder met MA 1.2 heb ik al ontdekt - nog steeds maximaal 1400 kanalen. En met Astra/Hotbird red je dat niet - en dan staan er opeens radiokanalen in je TV-lijst ...<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...