Gast Geplaatst: 21 september 2003 Geplaatst: 21 september 2003 Kan met mijn topfield 5000 een film die ik op 15.09 heb opgenomen, niet afspelen. Krijg steeds direkt de melding: afspelen gestopt. Iemand een idee waar dit aan ligt ?
Gast Geplaatst: 21 september 2003 Geplaatst: 21 september 2003 Graag wat meer informatie. Hoe lang duurd die film normaal gesproken. Staat alles wel op de HD. Gebeurd dit vaker of is dit alleen met de film waar je het over hebt. Peter
Gast Geplaatst: 21 september 2003 Geplaatst: 21 september 2003 Met je vragen breng je mij eigenlijk op het idee waar dit mee te maken kan hebben: In eerste instantie had ik de film volledig geprogrammeerd, dus zeg ruim 1,5 uur. Na plm 0,5 uur wilde ik eigenlijk verder met het afstellen van mijn nieuw gekochte draaibare schotel, dus heb ik de opname afgebroken (om de rest met de video via de kabel op te nemen). Ik krijg dus het vermoeden dat de tf met een afgebroken voorgeprogrammeerde opname niets meer kan. Overigens werken andere opnamen wel goed.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen