HA1BNB Geplaatst: 22 september 2003 Geplaatst: 22 september 2003 Hallo, Ik heb het volgende probleem met mijn ontvanger de echostar dsb 2200 Ik heb een skycript cam erin met file's van welbekende 6in 1 Ik kon altijd alles zien totdat ik heb geprobeerd eens zelf een kaartje te maken.. Nu dit ging zo goed dat ik tot op vandaag geen beeld meer heb, via de cam.. Ik heb zelfs opnieuw geflashed maar ook dit werpt geen vruchten .. Wat doe ik fout ik begrijp er niets meer van ik ben een newbe dus alle informatie is van harte welkom.. gegevens : DSB 2200 Skykript cam funcard met 6 in 1 en de software die ik heb geflashed in de ontvanger = dsb22002civs en302 v1000 bedankt alvast voor de reactie's Schotels 2 vast, 1 met 4 lnb's en 1 draaibaar, Ontvangers DB7020s DB 600pvr en relook dgstation mutant 200s
HA1BNB Geplaatst: 5 oktober 2003 Auteur Geplaatst: 5 oktober 2003 Probleem is opgelost, de kam is stuk kan geen kaartjes meer lezen. Is inmiddels vervangen door een nieuwe cam Schotels 2 vast, 1 met 4 lnb's en 1 draaibaar, Ontvangers DB7020s DB 600pvr en relook dgstation mutant 200s
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen