Ga naar inhoud


WAARSCHUWING


Gast

Aanbevolen berichten

Ik ben na nogal wat site's te hebben afgesnuffeld er achter gekomen dat er nog al eens de zelfde vraag word gesteld met de zelfde regel opbouw en zelfde bewoording maar onder een andere schrijver naam.<BR>De vraag is om een MK1 en PPUA.<BR>Ik vermoed dat hier dus de zelfde persoon achter zit met verschillende namen en dat die persoon waarschijnlijk probeerd te achterhalen wat de codes zijn en zo dus ook te achterhalen waar deze codes vandaan komen en vervolgens deze codes uit te zetten.<BR>PS is het ook niet zo dat deze codes op een org seca kaart bij een serie nummer hoord en dit nummer weer bij c+ bekend is en zo ook het adres ???? is best mogelijk!!!!!<BR>DUS GEEF GEEN CODES AAN PERSONEN DIE JE NIET KENT.<BR>U IS GEWAARSCHUWD mad.gif" border="0mad.gif" border="0mad.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


helemaal mee eens, voorzichtig zijn is het motto. Ik heb een twee weken terug de ervaringen van een maat van mij op deze board ('kan dat zomaar?') en op Satellitefun (cybercrime)gezet die een bezoek had gehad van vrienden van justitie, die kwamen dus niet op de koffie. Ik heb het pv mogen lezen en daarin stonden wetsartikelen die ik niet ken maar die er niet erg lekker uitzagen. Mijn maat had ook sterk de indruk dat ze zijn email hadden getapt en sites en zo. Ze wisten echt alles. Dit is dus niet lollig meer. mad.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

geef indien je een vriend toch een m*1 en een<BR>p*u* geeft nooit de laatste 2 cijfers van de p*u*.doe je dat wel,dan kan de p*y tv aanbieder de eigenaar van de kaart gaan opsporen.zelfde van een i*d*t* kaart en gelijk welke kaart.iederen abonnee heeft zijn eigen p*u* s* p*o* i* ed.beëindig deze steeds door 00 in te geven,en dan nog is het zeer gevaarlijk omdat je in het bezit bent van onterecht copyright verkregen materiaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volledig mee eens jongens, maar een newby ( zoals ik zelf ) heeft wel de meeste kans op uitleg door te posten op meerdere boards en dat gaat soms onder een andere naam, en wat betreft het uitwisselen van m* en p*u* dit is altijd zeer gevaarlijk, wordt tie public of niet, en een reserve setje is nooit weg.<BR>o'ja ik heb wel om uitleg gevraagt maar NOOIT om een m*

Link naar reactie
Delen op andere sites

je moet zeker uit kijken bij met mij wou er iemand ruilen voor 003 en 004<BR>zelf had deze de achteraf zeer bekende ppua <BR>van 0019 00 02 38 25 zonder key<BR>dus ik heb de mk ingevuld en terug gestuurd<BR>met de vermelding deze geven fake <BR>hij mailt weer terug en zegt dat hij andere keys heeft bij deze ppua<BR>en of ik de mijne vast wil opsturen<BR>dus pas op wat je doet want anders kan je weer op zoek

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...