Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb het al werken via een powermid en vervolgens een kabletje met infrarood ledje binnen in de box. ANders gaat mijn 2de SONY TV ook meteen aan de haal als ik boven de TV gewoon bedien. Maar ik zou ook graag een extra "oog" aan de box zelf willen hangen zodat ik de dream dan ergens laag bij de grond kan zetten, maar dan ziet het oog de afstandbediening niet meer (zit een bank voor). Dus kan je gewoon parallel aan het bestaande oog nog een extra oog eraan hangen?

Geplaatst:

In dit geval heb ik niets aan de Marmitek. De IR zender staat boven en de ontvanger van Marmitek benenden. Daarin zit een kabel met 2 IR ledjes. 1 naar de NOKIA en 1 naar de Dream. Omdat die Dream zo heerlijk warm wordt kan ik hem niet bij de andere ontvanger zetten. Dus moet hij ergens anders. Enige plek is nu onder de Tv op de grond. Dus dan haalt de AB het niet als ik de box beneden gewoon wil gebruiken. Kan nog wel zo'n Marmitek transmitter erbij zetten, maar als het ook werkt door gewoon een extra "oog" eraan te solderen is dat volgens mij een stuk goedkoper.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen