Ga naar inhoud


SAT4All is trager als de traagste slak!!


Gast

Aanbevolen berichten

Wat zal Freek in zijn nopjes zijn met dit board, want elke sat-freak pinkt een traan weg voor de traagheid van dit vroeger zo leuke board!, bah!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Is 't niet beter om deze jongens te steunen i.p.v. alleen maar kritiek te geven?!<BR>Vooralsnog werkt 't nog steeds (al is 't inderdaad iets trager) confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet LD gelijk geven,<BR>denk aan het motto, je moet roeien met de riemen die je hebt'.<BR>Misselijke kritiek is wel het allerminste wat dit board kan verdragen!<P>Dus....<BR>SAT4ALL succes met het vinden van een oplossing om de turbo er weer in te krijgen!<P>Groetjes en een dikke pluim ,<BR>---------------------------------------------<BR>Jonas<BR> rolleyes.gif" border="0rolleyes.gif" border="0rolleyes.gif" border="0

Greetz van Jonas

 

Pioneer 506-XDE plasma met Yamaha YSP-1000 Surround receiver; DM800; DM7000; DM500; Iphone 3G(S); iMAC 2.7i met SNOW leopard OSX; PS3 en WII; Apple TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Komt grag bij de concurentie vandaan?<BR>Die persoon weet denk ik niet wat er zo al komt kijken om een board zo als dit gaande te houden.<BR>Ga vroeg in de morgen op het board, en het loopt dan prima.<P>Doorgaan zo. laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel grag, op wat wacht je om "de oplossing" te geven.<P>Tuurlijk is het wel gemakkelijker kritiek uit te oefenen, dan oplossingen te vinden hé.<P>Groetjes van een tevreden sat4all gebruiker !!!!<P>Nog véééél succes SAT4ALL<P> wink.gif" border="0wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo<P>Kritiek mag je hebben dat houd ons wakker. ::-)) <P>Ga nou niet zitten zeuren dat het board langzaam is. De backbone is traag als sávonds iedereen de pagina gaat bezoeken.<P>Ik kan je zeggen dat er aan gewerkt word.<P>Groetjes <BR>Avalon<P>Moderator Sat4all™

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien een tipje voor degenen die he board moeilijk kunnen bereiken; Probeer het eens op een ander tijdstip, er zijn toch vele uren per dag waarop het board wel goed te bereiken is. smile.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ WizZaerd,<BR>dat heb je mooi bekeken, gaat iedereen in de morgen kijken naar sat4all en kan jij op primetime lekker snel surfen op s4all.<BR>Bedankt voor de tip. laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

beter traag dan niks mede door dit board <BR>ben ik veel wijzer geworden<BR>en als hij nu door omstandigheden trager word dan vind ik dat je dit board moet steunen<BR>en niet de grond in trappen<BR>dan moet je gewoon weg blijven

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien moet de topicstarter eens kijken naar zijn eigen verbinding want het board is bij mij ook wel iets trager maar absoluut snel genoeg.<P>En zulke kritiek is natuurlijk onnodig, dom, achterlijk, van de zotte... je begrijpt het wel denk ik smile.gif" border="0<P>Wees blij dat het board er nog steeds is!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi all,<P>Keep this board alive ... What the hell can we do with a dead board ???<P>Beter traag dan niks mensen, ... Als het board off line was, was niemand tevreden !<P>Dus, be happy ... snelheid kan enkel verbeteren en ik ben er zeker van dat ze eraan werken !!!<P>Het is deze tijd al HEEL moeilijk om een HOST te vinden die een (goeie) site wilt draaien dus... : )<P>Keep it as it is guyz ... ALIVE AND KICKIN' !<P>Greetz<P>Pinnie

Link naar reactie
Delen op andere sites

of het nu snel of langzaam gaat<BR>ik vind de hoofdzaak dat het board er is<BR>ik heb er net als jonny b veel van geleerd<BR>mvg douwe

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lekker snel vandaag, 17:20 uur<BR>Ook wanneer het wat trager is ben ik zeer tevreden over het board.<BR>Kritiek is altijd makkelijk.<P>Keep the good spirit alive......<P> laugh.gif" border="0wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...