Gast Geplaatst: 29 september 2003 Geplaatst: 29 september 2003 Hoi, Op Satd*** staan de files voor de xilinx voor je Ucas ontvanger zoals extreme/@sat/arnion/enz. Dus voor de mensen die deze nodig hebben icm met de Cas Interface. Zijn alleen om je reciver in oude staat terug te brengen als je deze hebt willen proggen. Zie bijlage.. Bye HobbyMan 413676-excispld_9536_9572.zip
Gast Geplaatst: 3 oktober 2003 Geplaatst: 3 oktober 2003 Hallo Hobbyman, Ik heb het reparatiefile terug gezet in de XILINX en de Toshiba opnieuw geprogrammeerd. Melding PENTA 1.09 file en chip zijn ok (getest) Alle functie werken maar nu een melding NO/AV Heb je al ervaring met het terug zetten van het file ? Ik heb het vermoeden dat de file in de XILINX niet in orde is of de chip zelf. Is de chip evt via de ELNEC te proggen ? mvg Ts.
Gast Geplaatst: 4 oktober 2003 Geplaatst: 4 oktober 2003 Hoi, De file is inderdaad extern of met Xilinx kabel te proggen, maar deze files zijn anders dan hier. Ik doe het proggen dus niet met de duolabs progger, maar kijk eens op het duolabs formum daar staat meer over deze files die hier staan. Ik zelf heb dus geen problemen met het proggen. Bye
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen