Ga naar inhoud


Stream en Strong


Aanbevolen berichten

Ik bezit een Strong 4375 met Aston 1.03. Zo goe als alle files lopen op deze ontvanger en CI module.<BR>Zo'n beetje alle Stream files vanaf 16\8 getest.<BR>Beamer is de enige die als card wordt herkend.Bij de andere o.a. de eend blijft hij vragen om insert card. Maar werken op stream doet er geen een.<BR>Zelf al het aantal prov verminderd, maar dat helpt ook niet.<BR>iemand een idee?<P>Satje confused.gif" border="0

 

Gigablue Quad HD Plus

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb je al eens geprobeerd om de transponders manueel in te lezen waarop de stream kanalen zitten.<BR>hot bird: bvb:12.713 V 27500 3/4 en 12.731 H<BR>27500 3/4.<BR>Er zijn er nog andere,maar probeer alvast deze eens manueel in de strong te zetten en dan met beamer moet je deze kunnen bekijken

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Big John.<BR>Jouw oplossing zou misschien werken met beamer, maar zelfs de laatste files van 18\8 doen het niet, ook niet na een search.<BR>Het rare van alle andere files is, dat de kaart niet als kaart wordt herkend. Dus ook niet als je afstemt op bv. C+ of de taq. kanalen. Met beamer doen die het tenminste nog wel.

 

Gigablue Quad HD Plus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo mensen,<BR>Sorry ik denk niet dat ik jullie kan verder helpen,ik hoop dat er andere leden wel met een gepaste oplossing komen voor dit probleem.<BR>@satje4U:Ik werk ook met een strong 4375,maar wel met een Aston1.05 module en zowel de duck als de beamer files lopen als een trein op de stream kanalen.Hopelijk komt er snel ook een oplossing voor de Aston 1.03<BR>module.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aan Littlesat: Ook dat heb ik geprobeerd, zonder resultaat. Er zitten best wel paketten bij die me minder interesseren.<BR>Overigens zijn er files te vinden met Sream, speciaal voor Aston 1.03. Maar ook die werken niet. Zou je via Pm kunnen laten weten of jij of een ander bereid bent een file te editten die volgens jou dan wel zou werken. Ik kan uit je tekst niet opmaken of je dezelfde ci bezit en of het bij jou inderdaad werkt. Kan ik weer verder testen.<P>satje4u

 

Gigablue Quad HD Plus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...