Ga naar inhoud


Geen Kiosk


Aanbevolen berichten

Ik heb de nieuwe settings in de hummie zitten, de nieuwe sept keys en toch geen beeld? Wel de aankondiging van de film dus lijkt het bij een key probleem. Toch met de oude keys (aug) werkte het sinds van het weekend al niet meer?<BR>Indien het de settings waren dan had ik toch ook geen aankondigingen meer?<BR>Hebben meerdere mensen dit probleem?<P>Humax 5400IRCI<BR>+Cam 3.1<BR>Aston 1.03 met starterspakket<BR>Emb. Alfredo Irseto6<BR>Settings van vieuwer 29-8

Rebox RE8500 V2.11.34

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi fred<BR>dit probleem heb ik al een lange tijd ik dacht dat ik de enige was maar ook ik heb van alles geprobeerd maar geen Kiosque op mijn hummie 5400, met nieuwe keys( onder algemene beginnervragen is mijn vraag) Topic Canaal digitaal problemen.<P>Groetjes c-ya Silvester

Link naar reactie
Delen op andere sites

@silvester<BR>Heb jij ook de laatste settings erin zitten?<BR>Mail even de keys welke je gebruikt, want bij mij deed alles het vorige week nog?<BR>Op wat voor kaart?<BR>+Cam?<P>@tekuna<BR>Ik heb de laatste settings erin zitten deze zijn juist, anders zou ik ook de aankondiging van de film niet zien...Nee het is een key probleem!<P>Fred

Rebox RE8500 V2.11.34

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem is opgelost, ik het de kaart volledig leeg gemaakt en de files er opnieuw opgezet. Alles is veer vrij, gek alleen dat er steerd meer provider uitvielen terwil er niets veranderd werd aan de settings of keys!<BR>Ach het belangrijkste is dat het weer werkt! cool.gif" border="0cool.gif" border="0laugh.gif" border="0 <P>Iedereen bedankt voor het meedenken!

Rebox RE8500 V2.11.34

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...