Vl29 Geplaatst: 1 oktober 2003 Geplaatst: 1 oktober 2003 ik heb bv een film te vroeg opgenomen op de harddisk van de dreambox en wil die 1e minuten weg-editten op de pc..kan dat? en kun je de ge-editte versie dan weer terugplaatsen op de harddisk van de dreambox? of is dit helaas niet te doen? Vu+duo2 , Xtrend 4000 ontvanger met Pli4.0..,PopcornHourA-200, A-100 en AppleTV3, CDS en Ziggo kaart...
Gast Geplaatst: 1 oktober 2003 Geplaatst: 1 oktober 2003 Citaat: ik heb bv een film te vroeg opgenomen op de harddisk van de dreambox en wil die 1e minuten weg-editten op de pc..kan dat? en kun je de ge-editte versie dan weer terugplaatsen op de harddisk van de dreambox? of is dit helaas niet te doen? Ja dat kan wel, je kan het bijv, met ProjectX.jar kunnen doen, deze kan je vinden op de site van Hemertje. Peter
Vl29 Geplaatst: 2 oktober 2003 Auteur Geplaatst: 2 oktober 2003 beadnkt ik zal er eens mee prutsen.. is er ook bekend wat de specificaties van je pc minimaal dienen te zijn? heb een celeron800mhz...met 256mb en 64mb videokrt Vu+duo2 , Xtrend 4000 ontvanger met Pli4.0..,PopcornHourA-200, A-100 en AppleTV3, CDS en Ziggo kaart...
drmbxfn Geplaatst: 2 oktober 2003 Geplaatst: 2 oktober 2003 Het kan wel maar is erg omslachtig. Erg is ook een toppic met verbeteritems en dit is wat mij betreft z’n verbetering. Kortom een uitgebreidere video-mode. Met knip/plak mogelijkheden maar ook slow-motion en langzaam/snel spoelen e.d. Dreambox Fan(drmbxfn) DM7000, Gemini 2, 40GB Maxtor.
Romeo_ Geplaatst: 2 oktober 2003 Geplaatst: 2 oktober 2003 Heeft ook met je harddisk snelheid te maken. Dat ding haalt de bestanden op , verwerkt e.e.a. met als output een nieuw bestand. Als het bronbestand al bijv. 3 GB is en het verwerkte bestand ook.. moet ie toch ff ca. 5..6 GB doorheen jagen naar je harddisk. The Source is Out There....
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen