Ga naar inhoud


grijze schermen bij start DVD


Aanbevolen berichten

ik heb sinds gisteren eindelijk mn brander. Nec1300A. Nu heb ik wat getest op n dvd RW. Een copy met clonedvd, met menu, geeft eerst 4 grijze schermen daatna beeld, op mn standalone doet ie t niet. Met clonedvd zonder menu werkt perfect. Wie weet waar die grijze schermen vandaan komn? heeft het te maken met het uitschakelen van extra's terwijl deze wel in het menu staan? Of is het iets anders?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als je op de goede manier een kopietje maakt dan zou ie geen grijze schermen moeten geven. Je ript tenslotte alleen de "main movie" met al dan niet NL ondertiteling.

 

Hou er wel rekening mee dat menige stationaire DVD speler geen DVD- of -RW af kan spelen. Hou het dus op DVD+ of +RW.

 

Er staan uitvoerige beschrijvingen bovenin de topics lijst over "hoe een kopie te maken" .

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik alleen de film met ondertiteling neem, werkt het inderdaad perfect, en dit is in principe ook het belangrijkste. Hij draait ook op mn stationaire dvd speler

Maar als ik de menus meekopieer niet. Maar ik had dus wel alle menus, maar niet alle onderdelen meegekopieerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah... je kan ook met DVD2ONE een complete CD kopieeren naar een single-layer DVD of DVD RW.

Dan heb je ook de menu's erbij. Alleen haalt ie dan een fractie van de beeldkwaliteit af maar da's bijna niet zichtbaar. Op de PC zou je het kunnen zien, op de meeste TV's niet eens verschil.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...