Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

weet iemand of een Humax NA-FOX (met ingebouwde nacam) reciever met die cabotv files werken?

Geplaatst:

Ja die heb ik achterhaal met een proggie had de reciever aan de pc verbonden nu heb ik de IRD en Boxkey nummers maar welke files moet ik hebben. daar kom ik niet uit

Geplaatst:

Zelf ff zoeken, maar niet hier op het board vragen naar files svp. Zie ook de boardregels .

groeten,

Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Geplaatst:

Goed begin voor een beter begrip van nagravision is: www.z*********s.net Zeer veel info (wel in het spaans) en links (o.a. naar een forum voor verdere info/vragen).

Salu2,

Rikardo.

Geef die link even per PM alstjeblieft. Deze site staat bol van de files en keys.

Geplaatst:

Ik vroeg niet naar files maar naar de naam van de file, yah en dat site ken ik ricardo maar waneer ik een hex file edit wil ik em laden met ***geen-reclame*** komt er gelijk een error msg dat de file niet goed is en ik lees dat er alleen maar een flash file hoeft geladen te worden dus geen 24Cxxxx toch flash file is de Atmel S8015 gedeelte?

Geplaatst:

Ik kan alleen maar uit eigen ervaring spreken:

De persoonlijke gegevens (ird, boxkey) voer ik in door het hex-bestand te openen met het kladblok van windows, de hexcodes te wijzigen waar nodig en vervolgens weer op te slaan (onderste regel: alle bestanden, bovenste regel: zorgen dat je bestandsnaam eindigt op .hex).

Ik gebruik een parallelle programmer (apollo) met programma "funprom of "funmagic". Werkt bij mij altijd.

Succes,

Rikardo.

Geplaatst:

Wanneer je met ***geen-reclame*** de flash laadt geeft hij inderdaad een error. Je moet ***geen-reclame*** deze dan ook laten corigeren totdat er geen errors meer komen. Bij de meeste files is inderdaad enkel flash nodig ja.

Coolstream HD-1 Neutrino PVR
Geplaatst:

Yeah Tis gelukt alleen Cabotv zenders zijn open nu maar spaanse zijn nog dicht en Telecine ontbreekt in mn zap lijst is dat bij jullie ook zo?

Nog bedankt allemaal

Geplaatst:

Telecine bestaat niet meer, het is nu Lusomundo en er zijn 2 kanalen ervan. Doe anders een nieuw scan. Voor de spaanse zenders moet je hem wat langer op een D+ kanaal zetten wil je beeld krijgen.

Coolstream HD-1 Neutrino PVR
Geplaatst:

Hoe lang is langer wachten heb zo 10 min gewacht en nog steeds nix cabotv is wel open maar die Dplus wil nie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen