Ga naar inhoud


taquillas terug te zien met philips toestellen


Gast

Aanbevolen berichten


Ook heb ik gelezen dat b de software nog niet zelf heeft vrijgegeven,daar het nog bugs etc. bevat en je nu dus je reciever er nog onherstelbaar mee kunt vernaggelen,vooral voor mensen die er niet echt kaas gegeten van hebben,nog maar even afblijven zou ik zeggen,<BR>totdat b. aangeeft dat het wel goed gaat.Gelukkig valt de eerste link zoiezo daar niet op te halen,zodat er dus gelukkig wat decoders nog heel blijven.Vergeet niet ,met de software van de decoder stoeien is heel iets anders als software van kaartjes om garage deuren te openen,als het met de software van de decoder mis gaat kost het je zo`n 880 guldens,voor een nieuwe decoder!!!!Men is hierbij gewaarschuwd,haastige spoed is zelden goed!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo <P>De Downloads die op die site staan werken wel.<BR>Maar als je soft gaat laden in je Philips doosje dan kan je de kans hebben dat de receiver niet meer boot en kan je hem uitmekaar gaan halen. nou zijn deze versie's waarschijnlijk op ouwe of nieuwere internationale boxen ontwikkeld en zal je dus een ander talig menu krijgen. de Kans is groot dat je receiver niet meer opstart.<P>Bij deze sluit ik de topic want nieuws is niet echt te vinden.<P>Groetjes <BR>Avalon<P>Moderator Sat4all™

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...