Ga naar inhoud


taquillas terug op mijn philips-premierebox!!!


Gast

Aanbevolen berichten

hallo iedereen,<BR>zojuist mijn nieuwe proms gestoken,<BR>spaanse software versie en....alles loopt uit de kunst.zelf de epg opde spanjaarden<BR>ondertittels aan-uit zelf op de ned.<BR>zo er is nog leven...<BR>groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites


beste IC706<P>en hoe zit het nu met de K-tjes werken die nu ook of zijn die weg? <P>Ik heb zelf een poolse secabox en heb ook last van ondertiteling op de ned 1=2=3<BR>heb jij daarvoor een oplossing?<P>mvg<BR>wesley confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het allemaal hartstikke knap dat jullie eproms kunnen plaatsen, maar ikzelf heb de philips 5816 en daar zitten de eproms als smd uitvoering vast op gesoldeerd.<BR>Bovendien zijn het helemaal geen gangbare typen.<BR>Ik denk dus toch dat er maar een echte oplossing is en dat is nieuwe firmware UPLOADEN via de RS 232. Maar dat is in dit stadium nog absoluut af te raden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

to wesley<BR>probleem met de ondertitels bij mij opgelost<BR>door..<BR>menu---kaart uit--uit menu gaan---kaart weer in---tittels weg...en dat moet gedaan worden telkens men van post veranderd.<BR>wat de k- betreft heb zojuist effe rondgeneust in de franse boards er zijn files voor de gw terbeschikking voor dat probleem optelossen.moeten wel maandelijks vernieuwd worden.heeft iets te maken met filmcode!!!heb echter weinig tijd dit w-e ik kan het niet uitproberen.<BR>groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

he hallo als je zooi in die box smd gesoldeerd is is het een fluitje van een vaste hand om dat ding er ff uit te rossen.<BR>Doe het wel met het juiste gereedschap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...