Ga naar inhoud


Vet advocatenkantoor meldt zich aan


Ron

Aanbevolen berichten

Gisteren of eergisteren heeft zich een advokaat van dit kantoor zich proberen aan te melden: <A HREF="http://www.stibbe.nl/firm/index.html" TARGET=_blank>Stibbe</A><BR>Ik heb hem voorzichtshalve maar even geweigerd daar ik op hun site deze tekst vond:<BR>Stibbe focuses on the business world and government issues. Its clients include many large and medium-sized, national and multinational companies, located both in The Netherlands and abroad, as well as governmental and semi-governmental bodies<P>Kan loos alarm zijn, maar als ze daarwerkelijk komen kijken wat hier wel en niet door de beugel kan moeten we ze het in iedere geval moeilijk maken laugh.gif" border="0<P>Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites


Jullie begrijpen het allemaal niet... De goede man wil gewoon alle herhalingen van LA Law zien en die kan je natuurlijk wel vinden op de Astra... En ik weet uit ervaring dat advocaten de gierigste mensen van Nederland zijn dus die wilde gewoon lekker gratis kijken smile.gif" border="0smile.gif" border="0smile.gif" border="0<P>Satwatcher

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsja, ik denk dat ze er bij Stibbe niet zo heel gelukkig mee zijn dat een of andere drol drie zich onder die naam op dit board meldt. Voor hetzelfde geld is Freek met een undercover operatie bezig (info verzamelen) en die is dan bij deze uitgelekt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...