gsm Geplaatst: 13 oktober 2003 Geplaatst: 13 oktober 2003 Ik heb enkele kaarten gekregen om e.e.a. uit te proberen maar van enkele weet ik niet wat voor kaart het is en van de meeste kaarten op de foto weet ik niet welke files er op gezet kunnen worden en of ze bruikbaar zijn. Het gaat om het volgende. Ze moeten gebruik worden in een Fortec Star met Irdeto embedded slot die gepatch is naar AllCam. Linksboven is de oude funkaart. Deze is bij mij bekend. Midden boven is een Viacces kaart. Welke files kunnen hierop en kan ik die gebruiken in mijn AllCam ? Rechts boven is de Premiere kaart. Hiervoor dezelfde vraag. Links onder is een witte kaart zonder vermelding. Wat is dit voor kaart en verder de zelfde vraag als boven. Midden onder is volgens mij de zilverkaart. Gezien op de Duwgati site. Ook hiervoor weer dezelfde vraag. Rechtsonder is een Irdeto kaart. Graag ook hiervoor de gevraagde gegevens.
Bigfoot Geplaatst: 13 oktober 2003 Geplaatst: 13 oktober 2003 Die kaart midden boven is een NTV-int kaart, die heb ik ook. Ik ken de nieuwe Viaccess-2 kaart niet, maar die jij hebt is zeer waarschijnlijk een oude Viaccess-1 kaart. Die kon je zelf bewerken om het NTV pakket open te zetten, maar dat gaat nu dus niet meer. Mogelijk kun je er wel andere viaccess-1 providers op zetten, maar echt nuttig is dat niet, meer leuk voor de hobby.
JohnnyBee Geplaatst: 14 oktober 2003 Geplaatst: 14 oktober 2003 Midden onder is volgens mij een FUN-kaart, aan de purpere kleur te zien, tenzij de kleur niet bepalend is zie je in de linker hoek onderin de kaart ook nog gegevens staan betreffende de gebruikte ic's in de kaart, en voor de FUN staat er dan AT90S8515A + AT24C64 05. Rechts onder is een Irdeto-kaart zoals je reeds zelf zei en deze kan je bewerken om het Canal+NL pakket te bekijken. Johnny. TV kijken ....daar hebben wij géén tijd voor hoor !!! Mijn thuis is waar mijn Channelmaster staat....(stond )
BIG M Geplaatst: 21 oktober 2003 Geplaatst: 21 oktober 2003 en volgens mij links onderin de hoek is de dpsc kaart die toen met behulp van een smartmouse werden geprogrammeerd (hellas pakket irdeto 1) "i think, therefore i am"draaiend met: VU+DUO 500GB, golden media wizard hd class, Pinnacle ip9600 hd with android4X TELENET hd-digicorders 500GBenog meer om op te noemen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen