Ga naar inhoud


Satellite-hopper


Ron

Aanbevolen berichten

Een tijdje geleden kregen wij een mailtje van de satellite-hopper met het verzoek een link naar hun website toe te voegen.<BR>Er was toen nog niets te zien op die site maar toch heb ik in eerste instantie de link toegevoegd.<BR>Daar men in de daar op volgende dagen behalve de sat4all software sectie ook andere delen van deze site begon te kopiëren heb ik hun vriendelijk verzocht de delen die van sat4all gekopieerd waren te verwijderen.<BR>Nu heeft men de volledige sat4all software sectie geleeched en op een eigen free-servertje gezet.<BR>Dat getuigd in ieder geval van weinig originaliteit en vandaar dat ik dit hier even een onze dik 8000 leden mededeel.<BR>Op deze website vindt je dus niet veel meer als een tamelijk commercieel getinte site die graag alles van andere wesite's steelt.<BR>Bovendien wordt je daar opgeroepen PPUA's te mailen. DOE DIT NIET, DOE DIT NOOIT naar welke website dan ook!<BR>Dat men op deze site slechts een beetje verstand heeft van webdesign maar van de satelliet hobby weinig kaas gegeten heeft getuigd wel hun board waar ik zojuist zag dat men de seca keys bij viaccess neergezet heeft en de Analoge keys bij de Irdeto keys. Verder schreef men ontvanger met een 'D' laugh.gif" border="0<BR>Ik ben niet zo'n moddergooi figuur maar ik leef wel met het principe. You get what you deserve! <P>Toxic[Q]<p>[ 19-05-2001: Message edited by: Toxic[Q] ]

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...