Ga naar inhoud


Walging!


Gast

Aanbevolen berichten

Geachte Moderators,<P>Het spijt me te moeten zien hoe de laatste paar maanden steeds vaker op schadelijke wijze "nieuwe" forum deelnemers, door deputies en sommige deelnemers, als kleine kinderen worden behandeld! <BR>Dit gebeurd voornamelijk als een deelnemer de regels van dit board niet goed naleeft. Klaarblijkelijk is het nog niet bij jullie opgekomen dat fouten maken menselijk is.<P>Schaamteloos worden deze deelnemers aangesproken met, ik citeer hier een van jullie deputies (Avalon), "Hoe haal je het in je kop....". Meer van dit soortgelijke citaten heb in eerdere meldingen gezien.<P>Het is zielige vertoning dat sommige mensen van dit board, het verstand ontbreekt om deze mensen op een fatsoenlijke manier aan te spreken. <BR>Maar ja, wat je niet geleerd hebt kan je ook niet laten zien.<P>Tevens is men is niet geschroomd om, tijdens dit uitfoeteren, bijval te zoeken bij andere deelnemers, om zo hun autoriteit te laten gelden.<P>Misschien komt het wel omdat jullie gedrag egoistische en paranoide vormen begint te vertonen. <BR>Zeker nu Canal+ zich steeds meer roert om op jurdische wijze zijn belangen beschermen, en jullie bang zijn dat hierdoor dit board mogelijk gesloten zou kunnen worden.<P>Als je niets verkeerd doet hoef je ook niet ergens voor te vrezen!<BR>Misschien ziet Canal+ dit gedrag ook en denk daarom dat dit board wel iets illegaals doet.<P>Enfin, zo zie je maar hoe jullie je eigen graf graaft.<BR> <BR>In ieder geval walg ik hiervan en wens dan ook op geen enkele wijze meer geassocieerd te worden met dit board.<P>Hierbij beeindig ik mijn deelname.<P>PS. Gezien jullie gedrag, zal ik maar even schrijven dat ik GEEN medewerker ben van Canal+. Maar een eenvoudige feedhunter die geen smartcards programeerd om naar pay tv te kunnen kijken.<P>Hoogachtend,<P><BR>Fenestrae

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...