Ga naar inhoud


Next 8000 met Digiturk blokker?


Bigfoot

Aanbevolen berichten

Ik zag de volgende advertentie, weet iemand meer over deze receiver?

 

Citaat:
Next 8000X-CAM 6in1 decoder werkt met originele kaarten en alle andere soort kaarten (fun/silver/gold/titanium)Canal+/Funkaart

PIP funktie Laatste 16 gekozen kanalen op tv zichtbaar.

Keys/codes met afstandsbediening invoerbaar(geen programmer meer nodig)en nog veel mogelijkheden met deze decoder.

 

Letop!!! Er zit Blokker ingebouwd voor Digiturk!!!!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Wel beetje off topic dit antwoord maar afijn:

 

Ik heb een tijdje geleden de next6000 bij de dealer gezien voor testen. Dat ding zapt ongelooflijk snel en geen enkel freeze. Zelfs mijn Humax zapt niet zo snel. Wat voor cam is dat XCAM eigenlijk, ik heb er niet veel info over kunnen vinden????

*** Humax 5400Z Loader H2.08 TOH 3.4_HoT EMU 10.0 Triax 110 STAB 120HH ***

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb wat rondgespeurd voor de (nextstar) next8000, echter het vreemde was wel dat ik alleen turkse sites over deze receiver kon vinden. Het is een conax embedded systeem. Ik heb nog geen info kunnen vinden over de blokker voor cryptoworks of digiturk.

 

Het heeft inderdaad PIP optie waarvan slechts 1 picture echt actief is..de rest is een snapshot geloof ik.

 

NEXT8000

 

 

*** Humax 5400Z Loader H2.08 TOH 3.4_HoT EMU 10.0 Triax 110 STAB 120HH ***

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor zover ik begrepen heb is het de laatste...1 bewegend beeld en de rest snapshots, je kan over de "beelden" heen gaan en de beeld dat je op dat moment selecteert wordt dan de actieve "pip", de desbetreffende kanaal kan zo ook geopend worden. Ik geloof ook dat het fabriek af conax (gepatcht?) is. Ik weet niet hoe het het geval is met conax. Er werden bij de dealer wel gewone funkaart+6in1 gebruikt die hij uit een arnion trok.

 

De versie die ik bij de dealer zag was waarschijnlijk ook de 8000 serie, ik dacht aanvankelijk de 6000 serie maar die heeft geen xcam geloof ik. Het zag er wel net zo uit. Deze dealer had het gekregen voor testdoeleinden en zou er achteraf zijn eigen merk op plakken. Ik weet niet wat daarvan terechtgekomen is.

 

Dit vind ik toch een zeer interessant receiver als ik de mogelijkheden zo zie. Het heeft bijna net zo veel of zelfs meer mogelijkheden dan de Humax5400. Wel een beetje lompe vorm maar het is en krachtige receiver. Wel erg onbekend hier nog.

 

 

*** Humax 5400Z Loader H2.08 TOH 3.4_HoT EMU 10.0 Triax 110 STAB 120HH ***

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...