Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hey allemaal

kan er mij soms iemand helpen,

ik heb een abo op c+ maar kan er sinds deze week niet meer heen kijken hij zegt steeds geen toegang ik snap niks van

ps ik heb een arnion 6410ucci special

Geplaatst:

als je een abo hebt en eerder wel kon kijken dan kun je beter even c+ bellen of even in de topic van arnion kijken of de zoek funktie onder dat topic gebruiken of je hebt geen abo dan moet je gewone comercielen en ned 1 2 en 3 krijgen voor 15 per jaar

Geplaatst:

ja ned 1 2 3 enz kan ik kijken maar de rest van het basis pakket kan ik niks meer zien ?

Geplaatst:

dan ga ik er een klein beetje er van uit dat je gewoon 15 euro per jaar betaald en dan he heb je geen recht op c+ discovery en cartoon network nikelodeon en dergelijke want anders jul je even met canal+ moeten bellen want dan is er iets bij hun niet goed gegaan (hoe lang heb je de deco met de kaart mogelijk zijn ze voorheen je kaart vergeten terug te zetten)

Geplaatst:

ja ik heb gebeld maar dan krijg je altijd de zelfde uitleg .kaart al twee keer gereset maar nog niks kan het niet aan mijn ontvanger liggen?

Geplaatst:

waar kan je dat zien de ci ? bij settings

en hoe kom ik dan aan een goeie ci ?

Geplaatst:

Je zal toch vast wel een Ci menu hebben (ergens onder installatie, common interface?)

Daar zal staan aston ...

Hoe je aan een goede komt... kopen?????

FredjeV

Rebox RE8500 V2.11.34

Geplaatst:

heb geen ci menu zien staan ?

mijn smartkaart steek rechtstreeks in de ontvanger

(ken er nog helemaal niks van )

Geplaatst:

Mijn fout door het type ci dacht ik dat je een losse CI had. Maar in deze zit een Seca embedded.

Jammer voor jou want daar weet ik er niets vanaf. Het enige wat je zou kunnen doe is toch weer contact met C+ zoeken of testen in een andere ontvanger. Dan weet je zeker of het aan jou ontvanger of aan de kaart ligt.

FredjeV

Rebox RE8500 V2.11.34

Geplaatst:

heb al een paar keer gebeld maar tevergeefs

alleen ned 1 2 3 rtl 4 5 en yorin veronica doen het en de rest zoals eurosport discover animal planet nickelodeon krijg ik aleen maar no access te zien

Geplaatst:

als je de beschikking hebt over een mobile telefoon moet je daarmee bellen heb ik ook gedaan nadat ik een week vergeefs had geprobeerd om er door te komen met de mobiel was ik gelijk aan de beurd klinkt vreemd maar het werkte wel

Geplaatst:

Wat voor een abbo heb je juist.....hoeveel betaal je ervoor, en in het begin van het kaartje kan je altijd meerdere zenders kijken tot aan de eerst volgende update of tot na de proefperiode hé.

Johnny.

TV kijken ....daar hebben wij géén tijd voor hoor !!!

Mijn thuis is waar mijn Channelmaster staat....(stond :P)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen