Ga naar inhoud


Oppassen! Canal+ naait je zo 'n oor aan!


Gast

Aanbevolen berichten

The Anal Brothers waren weer lekker actief met het maken van rekeningen. Ik krijg 23 mei een rekening in de bus die bij hun al op 10 mei was uitgeprint, en ik voor 25 mei moest betalen. Dit is nog niet het ergste. Ik heb begin vorige maand mijn C+ kaartje laten omruilen omdat die het niet meer deed. Omdat ik het settop pakket heb is de vervanging van mijn kaart kosteloos! Nu sturen die E I K E L S dus gewoon een rekening van 101.50 voor een nieuw kaartje. NOT! Tevens kunnen ze ook niet rekenen van voor 6 maanden abo a Fl 11.95 = 71.70 en GEEN 75 nogwat. Heb toen de anaalclublijn maar weer eens gebeld. Maar die Sjaakie Zoeloe die achter de telefoon zat gaf geen meter toe. Ik heb nu alleen maar Fl 71.70 betaald ipv 176.50. Kijken wat er gebreurt. Desnoods stuur ik er mijn rechtsbijstand verzekering opaf!<P>Wie het laatst lacht het best S U C K E R S! mad.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik was al zo slim om ze geen volmacht te geven, ze sturen nu netjes acceptgiros. Van MIJN bankrekening blijven dit soort malafide organisaties af! mad.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze hebben het gepresteerd om mij anderhalf jaar lang iedere maand een acceptgiro te sturen voor een abbonement wat ik nooit heb gehad en ook nooit bij dit K%Tbedrijf zal nemen.Na deze tijd kwamen ze er pas achter dat dit om een vervanging van een irdetokaartje ging. Stel je voor, iedere maand een acceptgiro, en dat om {toen nog} F60.- te beuren.Kun je toch zien dat er van die hele administratie geen reet klopt. laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

En ik heb nog nooit problemen met hun gehad. Al twee jaar een abo bij hun, zelfs gewisselt van irdeto naar seca en dat ging allemaal zonder problemen. En altijd beeld!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja,ik heb ook nooit problemen, ben ook geswitched van Irdeto naar Seca en heb ook een kapotte kaart gehad die heel snel werd gewisseld zonder kosten. De programma's is een kwestie van smaak maar vind ik wel minder dan een a twee jaar geleden. Misschien kijken teveel mensen illegaal ?<P> rolleyes.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben van mening dat de laatste 2 opmerkingen best juist kunnen zijn daar ik in de tijd dat ik nog over een abonnement beschikte ook nooit onoverkoombare problemen gehad heb. Het is echter wel zo dat wij dan meer een uitzondering op de regel zijn want het gros van alle mensen heeft wel problemen. En als je eenmaal in de problemen raakt, gaat het bergen met geld kosten. 1,50 p.m. zonder "service" contract en 44 cmp met "sercice" contract. Men laat je bij Canal+ zonder probleem 20 minuten hangen en dan is het nog maar de vraag of je iemand aan de lijn krijgt die je wil/kan helpen.<BR>Dat Canal+ nog enige verbetering in hun service aan mag brengen, kan geen twijfel over mogelijk zijn. Ze zouden eens moeten beginnen met een gratis service lijn voor abonnement houders en een 44 cpm voor mensen zonder abo en natuurlijk die wachttijden omlaag.<BR>Verder een wat minder drijgende houding aannemen en het aanbod verbeteren. Van mij mogen ze ook om de 2 dagen ecm's gaan zenden - zodat de grijze handelaartjes buiten spel gezet worden - en de handelaren op de zwarte markt aanpakken.<P>Toxic[Q]<p>[ 27-05-2001: Message edited by: Toxic[Q] ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

(zucht..)<BR>Dan zal ik mijn relaas met die Mafia organisatie maar niet hier plaatsen, anders is er HD-space tekort:-))<BR>Het enige wat ik kwijt wil, is dat ik nog steeds aan het wachten ben op die fl 75,- borg voor die D2-MAC indertijd.<BR>Ik was ze gelukkig voor en heb dat ding maar NIET terug gestuurd, maar verkocht::-))))<BR>(tja, wat wil je als ze beweren dat ze de decoder binnen hadden gekregen met de post;;-))<BR> Kweetnie

>>>> Ik ben luier dan Pampers...<<<<

Kweetnie

Link naar reactie
Delen op andere sites

hier in belgie zijn ze geen haar beter,ze kunnen soms ook verkeerde facturen sturen en als je bij hun een domiciliering hebt (hoe noemt dit in nederland?)dat het automatisch van je bankrekening gaat dan heb je pech.<BR>blijkbaar is het bij gans de canal+ groep een probleem als ik dat lees.

Link naar reactie
Delen op andere sites

He hallo ik heb die bende ook maar eens opgezegd want op starwarsfilms zit ik niet te wachten.<BR>Ik moet helaas zeggen dat ik geen enkel probleem met opzeggen heb gehad.<BR>Dat is heel simpel.<BR>Je schrijft ff een briefje waarin je zet dat foute automatische betalingen via de bank worden teruggedraaid en dat de brief meerdere malen verstuurd wordt om geintjes met eindatums contract enzo te vermijden.<BR>Oftewel pak ze gewoon terug op hun eigen manier en gedraag je nog arroganter dan hun.<BR>Binnen 3 dagen bericht terug gehad en alles was goed gegaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Kweetnie<BR>Dat bedoelde ik nou met die administratie rompslomp.Volgens mij weet daar de rechterhand niet wat de linkerhand aan het doen is.[was, of heeft gedaan.]Om van vriendelijkheid aan de telefoon nog maar te zwijgen.Ze gooien gewoon de hoorn op de haak als je te veel vragen/opmerkingen hebt,met de mededeling hier heb ik geen zin in.Hun fouten toegeven zullen ze in mijn ogen nooit doen laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by PietBem:<BR><STRONG>@ Kweetnie<BR>Dat bedoelde ik nou met die administratie rompslomp.Volgens mij weet daar de rechterhand niet wat de linkerhand aan het doen is.[was, of heeft gedaan.]</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>Nou ja, het blijft natuurlijk anaal-. Wat die rechterhand aan het doen is weten we. laugh.gif" border="0<BR>Is natuurlijk wel zo dat die administratie op die manier niet opschiet...<P>Groetjes, Eelco

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas moet ik het met iedereen die kritiek heeft eens zijn.<BR>Het is inderdaad een feit dat a*plus een bijzonder slecht administratiebeheer heeft.<BR>Immers medio mei 2001 een brief verzenden met een niet bestaande betalingsherinering voor betaling op of voor medio februari 2001 gaat mij zelfs te ver! Groetjes aan Freek <BR> rolleyes.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...