Ga naar inhoud


Firmware laden


Grolschke

Aanbevolen berichten

Citaat:
als ik met dvbedit "upgrade firmware" doe (seriel), krijg ik de melding "Mediamaster didn't respond after reprogramming subroutine was sent".

 

jij gebruikt een hele oude dvbedit (voor dvb98), probeer deze versie maar eens.

aub compoort-snelheid wel even aanpassen (bijv. 19k2) en gaan met die banaan.

 

 

merDe

deze ruimte is te huur
Link naar reactie
Delen op andere sites


Ome merde,

Hoe weet je dat hij met de verkeerde DVB edit werkt en twee welke versie bedoel je nu is niet in je berocht opgenomen.

 

Ik sluit overigens niet uit dat toch even de eprm geerased moet worden en daarna opnieuw laden via de bdm.

 

Gr,

Droompje

Gr,

Droompje

 

(2 maal EVO Enfinity Xcombo +, Echostar1.20 draaibaar met jaguer positioner, triax 0,64 met quad lnb, Viasat 78cm met 3 keer quad lnb)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik DVBedit Versie 5.0 BETA9 (build 61). Maar ik blijf erbij dat het vreemd is, dat ik wel settingslijsten kan laden met DVBedit en geen firmware. Zou het ook misschien iets te maken kunnen hebben met WIN Xp? Of moet ik eerst de oude software eruit halen en verwijderen?

3x VU+ Solo met PLI 7.0

Vergissen is menselijk, maar om er een zooitje van te maken, heb je een computer nodig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op moment dat je de nokia met de bdm wil laden heb je voor XP een aparte driver(porttalk-treiber) nodig om de printerpoort goed aan te sturen, ik doe dit daarom dan ook altijd via de pc van mijn dochter.

DVBedit werkt prima met XP.

Via PM kan ik je de url geven.

Gr,

Droompje

 

(2 maal EVO Enfinity Xcombo +, Echostar1.20 draaibaar met jaguer positioner, triax 0,64 met quad lnb, Viasat 78cm met 3 keer quad lnb)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...