Ga naar inhoud


Anaal door je strot geduwd.


Gast

Aanbevolen berichten

Wat ik me vandaag toch weer meemaak:<BR>Wij hebben een caravan op de camping. Daar heb ik natuurlijk als echte hobbyman een schoteltje staan. Mijn buurvrouw, een keurige weduwe van 70 vond mijn beeld zo mooi. Zij heeft zelf een sprietje(alleen Ned 2 en 3 met veel sneeuw) Enfin, om kort te gaan; Ze vroeg of ik ook zo'n secadoos voor haar wilde kopen. Heb ik natuurlijk gedaan; een aanbieding met met schoteltje. Het was een Strong 8000. Die buurvrouw is alleen maar geinteresseerd in de nederlandse zenders. Geen filmnetten. Alleen wat tekenfilmkanalen voor haar kleinkinderen. Toen ik thuis kwam dacht ik; laat ik vast de kanalen installeren. Blijkt dat ding al geinstalleerd te zijn! Volgens de Canaal Digitaal volgorde achter een pincode die ik natuurlijk niet wist! De eerste 500 kanalen kon ik niet wijzigen of verwijderen. Ik zat wel even behoorlijk in het nauw: Mijn plan was natuurlijk de erotische kanalen eraf te gooien.....ik denk dat mijn keurige buurvrouw een hartverlamming krijgt als ze die zou zien....Bovendien zou ik nog een hele naam op de camping krijgen! Het x-net van canaal anaal stond tamelijk bij het begin. De winkelier wist van niets en had geen oplossing voor de pincode. De Strong was volgens hem 15 mei van de dealer gekomen. <BR>Gelukkig ben ik lid van dit board! Ik vond hier vrij snel een pincode voor de Strong die werkte! Fantastisch board is dit toch!<BR>Zou Canaal Anaal echt zoveel macht hebben dat ze bij de fabriek waar die Strong gemaakt wordt al hun kanaal-volgorde achter een pincode er in laten zetten?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo <P>Een pincode ????? why that als je een orginele kaart hebt dan is dat volgens mij niet nodig.<P>Je kunt als je de receiver in canal-digitaal volgorde hebt geprogd de kanalen met een trucje verplaatsen & verwijderen deze heb ik al eens uitgelegd even 60 dagen terug in dit forum bladeren.<P>Sommige dealers zetten als service de kanalen er al in. Maar doen dit ook om de receivers te testen dat ze goed zijn zou ik zelf ook doen. Canal - Digitaal heeft geen invloed op de pincode.<P>Groetjes <BR>Avalon<P>Moderator Sat4all™

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Pincode???<BR>Gokje 6969!<BR> <HR></BLOCKQUOTE><P>Is dat niet de key voor X-net?? wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...