Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik zit hier te klooien met een paar Axas 2 Moduuls model 44y2 versie:1.55-4

het vreemde is dat slechts 1 van de 4 zich laat omprogrammeren naar een reloaded.

bij de andere krijg is steeds de melding not connected ffff.check connections bla bla.

vreemd ,want volgens de berichten zou een Axas 2 zich niet laten ombouwen,waarom de een wel en de ander niet?

Geplaatst:

Ligt eraan wat voor modules het zijn.

Zijn het modules gebaseerd op de Sidsa chipset dan moet het kunnen mits je een 2MB flasheprom hebt.

Is het een Joker ....Ice, Free X, of andere Joker derivaat dan kan je het vergeten.

Je kan dit simpel zien door de module even in je ontvanger te steken en even in het CI menu te kijken. Zie je Dreamload, Dreemload, ....crypt (tetra,penta,etc), UCAS X.X, TBDcrypt dan kan je je module dus omproggen met de cas-interfees naar MR. Zie je wat anders dan dus niet.

groeten,

Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Geplaatst:

Dan moet je gewoon blijven proberen want dan moet de cas-interfees gewoon kunnen connecten. Alles nog eens nalopen dus, MOET kunnen werken.

Ik krijg de cas software trouwens niet aan het werken met mijn win XP machientje. Win'98 SE gaat als een speer. Bij win XP crasht de pc vaak al bij het starten van de software.

groeten,

Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen