Ga naar inhoud


Slecht nieuws of een verkooptrucje ??


Gast

Aanbevolen berichten

Verbod op Humax 5400 ???<P>Onderstaande was op 15 April het antwoord van Arundhati Katdare werkzaam bij Humax UK nadat iemand van SatFun per E-Mail een bevestiging heeft gevraagd over het gerucht dat Humax z'n Irdeto Licentie kwijt zou zijn...(Dit stond o.a. op Sat4all) <P><B>"Dear John, </B><P><B>I wish to inform you that this is just a rumour. "</B><P>Maar nu kwam ik dit tegen bij Baby*** Sat**:<P><B>"(Laatste wijziging: 27 Mei 2001) <P>Laatste nieuws: <P>Humax IRCI 5400 mag niet meer geproduceerd worden van Irdeto ......<P>(we hebben er nog een paar kunnen vinden!!)"</B><P>Weet iemand of dit waar is ? <P>Ik kan er bij de Nederlandse importeur niks over vinden...<P><BR> shocked.gif" border="0shocked.gif" border="0shocked.gif" border="0confused.gif" border="0<p>[ 31-05-2001: Message edited by: MediaMaster ]

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat ben ik niet met jullie eens.<BR>De Irdeto Licence van Humax-Digital was inderdaad aan het begin van dit jaar verlopen. Mindport had volgens een medewerker van Humax op diverse verzoeken van Humax Digital niet gereageerd.<BR>Inmiddels blijkt dat mindport de irdeto licence weer voor 2 jaar heeft verlengt maar nog steeds niet of te weinig SAS404 chips aan humax leverd die zij nodig hebben voor de productie van de IRCI-5400.<BR>Humax is dan ook naarstig aan het werken aan een nieuwe lijn encryption system embedded ontvangers volgens de Hardwire solution van SCM. Volgens humax zou het dan nog steeds mogelijk zijn 3 coderingssystemen tegelijkertijd te gebruiken.<BR>Afwachten maar.<P>Toxic[Q]<p>[ 31-05-2001: Message edited by: Toxic[Q] ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...