Gast Geplaatst: 6 november 2003 Geplaatst: 6 november 2003 Sinds gister geen beeld meer met een fun 6 in 1 heb ik een abbonnement gehaald (seca 2)op met de zenders 1.2.3 rtl enz..... Ik krijg hier ook geen beeld op mn Nokia 9500 allcam , kan mijn Nokia geen seca 2 aan ?.
JD Geplaatst: 6 november 2003 Geplaatst: 6 november 2003 Die Nokia is toch een Irdeto ontvanger en kan die ook SECA2 kaarten aan? Het lijkt mij sterk, misschien met die omgebouwde CAM??? Een Irdeto2 kaart had meer beeld gegeven volgens mij. Ik denk niet dat het kan, maar ik zou deze vraag in het NOKIA deel van dit forum stellen en niet hier! Groeten, JD
cobes Geplaatst: 6 november 2003 Geplaatst: 6 november 2003 @artfark, helaas, [color:"red"] nog [/color] niet mogenlijk. Omgebouwd is het al wel mogenlijk om seca2 italie te lezen maar seca2 nederland moeten we nog effie op wachten. ook ik hoop dat het niet te lang meer duurt. maar alles draait nog gewoon in irdeto, bij mij tenminste ook rood en blauw. dus ik denk dat je een nieuw kaartje moet proggen. if freedom is outlawed, only outlaws will have freedom. . Gigabluequadplus, AzBoxPremiumHD+, 2x DM600 en een Denson DS1010Road
Gast Geplaatst: 6 november 2003 Geplaatst: 6 november 2003 Oke duidelijk allemaal kaartje gaat terug dan maar met nieuwe files proberen. Bedankt .
Roelie Geplaatst: 6 november 2003 Geplaatst: 6 november 2003 Waarom neem je dan geen Irdeto 2 kaartje?
Tech Geplaatst: 7 november 2003 Geplaatst: 7 november 2003 Irdeto2 kaart zonder abo is niet mogelijk. Pli Core Member
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen